مدیر مسابقات استرالیا می گوید: “به زودی” ،


کریگ تایلی ، رئیس اوپن استرالیا روز یکشنبه گفت که انتظار دارد “به زودی” تصمیمات مربوط به مسابقات را پس از گزارش ها اعلام کند که این مسابقات ممکن است از جایگاه معمول ژانویه خود تغییر یابد ، در حالی که رافائل نادال از بازیکنان خواست که صبور باشند. تایل در ابتدا می خواست بازیکنان از اواسط ماه دسامبر ورود به استرالیا را شروع کنند تا بتوانند قبل از بازی در مسابقات گرمایشی سنتی قبل از گرند اسلم ، یک قرنطینه اجباری 14 روزه داشته باشند. اما این طرح توسط نخست وزیر ایالت ویکتوریا ، دان اندروز مورد تردید قرار گرفت ، خصوصاً از آنجایی که ملبورن اخیراً از یک قفل چند ماهه برای از بین بردن موج دوم Covid-19 خارج شد.

اخبار

گفته می شود که اندروز فقط می خواهد بازیکنان از اوایل ژانویه به آنجا بیایند ، که برگزاری مسابقات ATP Cup و سایر مسابقات قبل از شروع برنامه Open در 18 ژانویه را غیرممکن می کند.

همچنین هنوز مشخص نیست که آیا بازیکنان مجاز به تمرین در طول قرنطینه هستند یا خیر.

تالی در بیانیه ای گفت: “تنیس استرالیا همه تلاش ما را می كند تا هرچه سریعتر تابستان تنیس را نهایی كند.”

“ما از نزدیک با دولت ویکتوریا در حال کار بر روی طرحی هستیم که نیاز بازیکنان ، هواداران ، شرکا و کارکنان ما را در نظر بگیرد و از مزایای عمده اقتصاد ویکتوریا و استرالیا باشد.

“ما در حال ادامه گفتگوهای فوری خود با مقامات محلی بهداشت در مورد قرنطینه سازی و الزامات امنیت زیستی هستیم و اطمینان داریم که به زودی تصمیم خواهیم گرفت.”

روزنامه عصر ملبورن اعلام کرد که درک می کند مسابقات آزاد استرالیا یکی دو هفته به تأخیر می افتد و اول فوریه به عنوان تاریخ شروع احتمالی ظهور می کند.

اما ملبورن هرالد سان گفت که می تواند تا اوایل ماه مارس به عقب رانده شود.

تایلى گفت: “تنیس استرالیا کاملاً از نیاز به یقین آگاه است ، اما از دستیابی به راه حلی با دولت ایالتی که امنیت کل جامعه را تضمین می کند نیز آگاه است.”

قهرمان بیست بار گرند اسلم ، نادال گفت که این وضعیت بی سابقه است و از بازیکنان صبر خواست.

تبلیغ شده

وی در مسابقات ATP Finals در لندن گفت: “ما فقط باید صبور باشیم و شرایطی را كه با آن روبرو هستیم بپذیریم. این برای همه دشوار است.”

“ما باید انعطاف پذیر باشیم تا شرایط را درک کنیم و راهی برای بازی در بیشتر مسابقات سال آینده پیدا کنیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله