مدیر عامل PCB می گوید ، یک تخلف دیگر منجر به اعزام بازیکنان از نیوزیلند به خانه خواهد شد

مدیر عامل PCB می گوید ، یک تخلف دیگر منجر به اعزام بازیکنان از نیوزیلند به خانه خواهد شد

واسم خان مدیر عامل PCB به تیم گفت که “سه یا چهار مورد نقض پروتکل ها” صورت گرفته است.© توییتر


پس از آزمایش مثبت شش بازیکن برای ویروس کرونا ، مدیر عامل کریکت بورد پاکستان (PCB) ، واسم خان به تیم گفت که “سه یا چهار مورد نقض پروتکل” رخ داده است ، در حالی که به تیم منتقل کرده است که دولت نیوزیلند اخطار نهایی را به آنها داده است ” خان گفت اگر تیم تخلف دیگری انجام دهد “آنها ما را به خانه می فرستند”. “پسران ، من با دولت نیوزیلند صحبت کردم و آنها به ما گفتند که سه یا چهار مورد نقض پروتکل وجود دارد. آنها سیاست تحمل صفر دارند و آخرین اخطار را به ما داده اند. ما درک می کنیم که این زمان سختی برای شما است ESPN Cricinfo به نقل از خان در یک پیام صوتی Whatsapp به بازیکنان گفت ، و شما شرایط مشابهی را در انگلیس گذراندید.

اخبار

“این کار آسانی نیست. اما این مسئله احترام و اعتبار ملت است. این 14 روز را رعایت کنید و سپس آزاد خواهید بود که به رستوران بروید و آزادانه گشت بزنید. آنها با صراحت به من گفته اند که اگر ما با نقض بیشتر ، آنها ما را به خانه می فرستند “.

روز پنجشنبه ، کریکت نیوزیلند (NZC) تأیید کرد که شش نفر از اعضای پاکستان از نظر ویروس کرونا مثبت هستند.

“NZC” در بیانیه ای گفته بود: “امروز از NZC مطلع شد كه شش نفر از اعضای تیم مسافرتی پاکستان ، كه هم اكنون در كریستچرچ در انزوا اداره می شوند ، از نظر آزمایش COVID-19 مثبت هستند.”

NZC همچنین گفته بود: “به طور جداگانه ، NZC همچنین مطلع شده است كه برخی از اعضای تیم پاكستان در روز اول انزوای مدیریت شده پروتكل ها را نقض كرده اند. ما با گردشگران گفتگو خواهیم كرد تا به آنها در درک نیازها كمك كنیم.”

تبلیغ شده

خان تأکید کرد که اگر تیم به عقب برگردد بسیار شرم آور خواهد بود.

“این یک افتخار ملی است. اگر آنها در نهایت تیم را به عقب بفرستند بسیار شرم آور خواهد بود. من می دانم که این کار بسیار سخت و دشوار است ، اما نظم خود را حفظ کنید و پروتکل هایی را که تنظیم کرده اند دنبال کنید. ما هیچ خطایی با وی گفت: دولت نیوزیلند. این آخرین هشدار است. آنها در سلامتی و ایمنی سازشی نخواهند داشت. آنچه را که برای کشور شما مناسب است انجام دهید. “

مباحث ذکر شده در این مقاله