مدیرعامل لیگ برتر فاش کرد که هیچ “چک خالی” برای نجات باشگاه های فوتبال انگلیس در لیگ پایین وجود ندارد


ریچارد مسترز ، مدیرعامل لیگ برتر روز سه شنبه گفت که با وجود بحران مالی که باشگاه ها را درگیر خود کرده است ، هیچ “چک خالی” برای نجات لیگ فوتبال انگلیس (EFL) وجود ندارد. بالاترین هواپیما در حال مذاکره با EFL بر سر یک بسته مالی است تا اطمینان حاصل کند هیچ طرفی به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا از کار خارج نمی شود ، هرچند هنوز توافق نشده است. باشگاه های لیگ پایین انگلیس که مجبور شدند بازی های خود را پشت درهای بسته انجام دهند ، ماه گذشته پیشنهادی را برای بسته نجات 50 میلیون پوندی (66 میلیون دلاری) رد کردند.

اخبار

روسای EFL گفتند كه كمك مالی كه می توانست باشگاه های لیگ دسته سه و لیگ دو سطح چهار را تحت پوشش قرار دهد كافی نیست و اصرار دارند كه لباس های قهرمانی در سطح دوم نیز باید در هر پیشنهادی وجود داشته باشد.

استادان خطاب به نمایندگان مجلس در کمیته های دیجیتال ، فرهنگ ، رسانه و ورزش در مجلس عوام گفت: “لیگ برتر مشغول به کار بوده و می خواهد به دنبال حل و فصل باشد اما نمی تواند چک خالی یا ضمانت نامه زیان باشد.”

“ما اعتقاد داریم که پیشنهاد ما مناسب است و در قلب این مشکل قرار دارد و با سیاست دولت در مورد نحوه برخورد با سایر بخشها مطابقت دارد.

“ما اعتقاد داریم که قدم برمی داریم و به هرم فوتبال کمک می کنیم. ما هنوز با ریک (ریک پاری رئیس EFL) به توافق نرسیده ایم اما اطمینان دارم که می توانیم این کار را انجام دهیم.”

استادان گفتند که لیگ برتر می تواند بلافاصله پول در دسترس قرار دهد تا اطمینان حاصل کند که باشگاه ها “دچار پریشانی نمی شوند یا به مدیریت نمی رسند”.

وی افزود: “ما طرفداران عظیم هرم هستیم و اهمیت آن را درک می کنیم.”

پری اظهار امیدواری کرد که یک توافق تا پایان ماه توافق شود.

پری در پاسخ به سوال جولیان نایت رئیس کمیته که آیا چنین اتفاقی می افتد ، پاسخ داد: “من فکر می کنم اکنون ما تعهد داریم که مسابقات قهرمانی مورد استقبال قرار می گیرد و ما می توانیم به جلو حرکت کنیم. ما صمیمانه امیدواریم که چنین باشد.

“ما خیلی دوست داریم با لیگ برتر به توافق برسیم.”

استادان تأیید کردند که لیگ برتر به دور از تصمیم بحث برانگیز برای پخش چندین بازی پشت یک دیوارپوش اضافی ، “تغییر جهت” می دهد.

تبلیغ شده

مسترز گفت: “ما تصمیمی گرفتیم که به صفحه نمایش پرداخت کنیم و اکنون این تصمیم را بررسی می کنیم.”

“ما به بازخورد گوش داده ایم ، در حال تغییر جهت خواهیم بود و از آن دور می شویم و قدم دیگری برمی داریم که ما را از طریق قفل شدن ، دوره کریسمس و ژانویه مشاهده می کند. من نمی توانم اعلام کنم که این چیست.”

مباحث ذکر شده در این مقاله