محمد صلاح تست منفی برای ویروس کرونا ، برای از سرگیری آموزش: یورگن کلوپ

محمد صلاح تست منفی برای ویروس کرونا ، برای از سرگیری آموزش: یورگن کلوپ

محمد صلاح در آستانه بازی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا مجددا توسط یوفا مورد آزمایش قرار می گیرد.© خبرگزاری فرانسه


یورگن کلوپ ، مدیر باشگاه لیورپول ، با افزایش چشمگیر لیورپول ، تایید کرد که محمد صلاح از نظر ویروس کرونا آزمایش منفی کرده و تمرینات خود را از روز دوشنبه از سر می گیرد. لیورپول در لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر لسترسیتی را شکست داد و بعد از مسابقه ، کلوپ خبر صلاح را داد. “این چیزی است که من شنیده ام ، بله ، آن است [was] امروز منفی است. فکر می کنم او از این به بعد در آزمایش کاملاً طبیعی است. فردا تست UEFA برای لیگ قهرمانان اروپا را داریم و من کاملاً مطمئنم که او در این مسابقات حضور خواهد داشت. “وب سایت رسمی باشگاه به نقل از کلوپ گفت.

اخبار

وی افزود: “او اکنون می تواند فردا با ما تمرین كند ، همین. او طی دو روز آینده دو آزمایش خواهد داشت ، بنابراین ، بله ، او مانند همه ما آزمایش خواهد شد.”

صلاح هنگام انجام کار بین المللی با مصر از نظر ویروس کرونا آزمایش مثبت داشت.

همچنین ، با این پیروزی غالب برابر لستر سیتی ، لیورپول رکورد جدیدی در مورد طولانی ترین روند شکست ناپذیری در خانه خود ثبت کرد. برد اخیر آنها به این معنی است که لیورپول اکنون 64 بازی در لیگ برتر بدون شکست در خانه داشته است.

تبلیغ شده

این تیم قرمزها اکنون از بهترین 63 مسابقه پیاپی لیگ بدون باخت در آنفیلد تحت هدایت باب پیزلی بین سالهای 1978 و 1981 دور مانده اند.

علاوه بر این ، این پیروزی لیورپول را با 20 امتیاز پشت سر تاتنهام با تفاضل گل به رده دوم جدول لیگ برتر رساند. لیورپول اکنون در تاریخ 26 نوامبر در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آتالانتا می رود.

مباحث ذکر شده در این مقاله