محمد صلاح برای بازی مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا


یورگن کلوپ ، مدیر مربی روز سه شنبه ، تایید کرد که محمد صلاح ، مهاجم در دیدار آینده آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا به تیم لیورپول باز خواهد گشت. صلاح پیروزی یکشنبه لیورپول در لیگ برتر مقابل لستر را از دست داده بود زیرا در تعطیلات بین المللی آزمایش ویروس کرونا مثبت بود. کلوپ ، مدیر لیورپول تأیید کرد که آزمایش صلاح 28 ساله برای COVID-19 منفی است.

اخبار

“مو (محمد صلاح) دیروز با تیم تمرین کرد و بسیار خوب به نظر می رسید. همه آزمایشات منفی بود ، بنابراین اگر چیزی تغییر نکند ، او در دسترس است ، که خوب است. اکنون باید ببینیم چه کار می کنیم ، زیرا او تا سه قرنطینه شد چند روز قبل،” سایت Goal.com به نقل از کلوپ

اگر لیورپول موفق شود مقابل آتالانتا پیروز شود ، تیم صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی می کند.

با این حال ، این تیم برای دیدار برابر آتالانتا بدون جوردون هندرسون و ترنت الكساندر-آرنولد حضور خواهد داشت. ویرجیل ون دیک و جو گومز نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو برای مدت طولانی از میادین دور هستند.

“همه بقیه ، هیچ خبری نیست. یکی نزدیکتر به نظر می رسد ، دیگری نه چندان نزدیک ، اوضاع اینگونه است. ما خواهیم دید که چه کسی در دسترس است. من نمی خواهم زیاد در مورد آن صحبت کنم زیرا من نمی دانم آتالانتا چه کسی می تواند بیاورید ، پس چرا باید هر نوع اطلاعاتی به آنها بدهیم ، “گفت کلوپ.

لیورپول در اوایل این ماه با دیدار با آتالانتا در برگامو 5-0 پیروز شد ، اما کلوپ این بار منتظر یک کار سخت تر است.

صادقانه بگویم: “آتالانتا تهدیدی بدون امتیاز برای اثبات خواهد بود. شب در آتالانتا واقعاً ویژه بود ، ما فوق العاده خوب بازی کردیم و تقریباً همه چیز درست بود. اوضاع به هم پیوست و ما بازی را همانطور که بردیم بردیم ، کلوپ گفت:

“ما می دانیم که این بازی هیچ ارتباطی به بازی فردا شب ندارد. ما می دانیم که باید دوباره آماده شویم.

تبلیغ شده

وی افزود: “آتالانتا یک تیم برتر است و یک روش ویژه برای بازی دارد. ما در آتالانتا عملکرد خوبی داشتیم ، اما باید دوباره خوب کار کنیم در غیر این صورت با مشکل روبرو خواهیم شد.”

لیورپول و آتالانتا چهارشنبه 25 نوامبر در چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر می روند.

مباحث ذکر شده در این مقاله