“محرمانه ترین اینینگ ها در تاریخ IPL”: بازیکن سابق هندی هیچ حرفی برای ضربه زدن به KL Rahul’s Knock در مقابل RCB ندارد

KL Rahul نتوانست سهم قابل توجهی در بازی LSG vs RCB در روز دوشنبه داشته باشد.© BCCI/IPL

دودا گانش، کاپیتان سوپر جاینتز لاکنو، کی‌ال راهول، کاپیتان سابق بولینگ هند، به خاطر ضربه این بازیکن مقابل رویال چلنجرز بنگلور در IPL 2023 در روز دوشنبه به شدت انتقاد کرد. راهول با تعقیب هدف 213 دوش در استادیوم ام چیناسوامی در بنگالورو، موفق نشد. در حالی که او برای به ثمر رساندن دوش تلاش می کرد، اینینگ هایش با 18 توپ از 20 توپ به پایان رسید. او در اور دوازدهم بازی توسط محمد سراج اخراج شد. گانش با کوبیدن ضربه راهول، سخنانش را خرد نکرد و آن را “محرمانه ترین اینینگ” نامید.

“این اینینگ از KL Rahul باید وحشتناک ترین اینینگ باشد که در تاریخ IPL انجام شده است. با توجه به شرایط بازی. مرد. چه چیزی در ذهن اوست؟ جدی. گانش در توییتر نوشت.

راهول نتوانست این فصل را تحت تاثیر قرار دهد، زیرا پس از انجام چهار مسابقه، نرخ ضرباتش در حدود 100 بود. بازیکن راست دست فصل را با 8 بر 12 مقابل دهلی کپیتالز آغاز کرد. او سپس 20 گل مقابل چنای سوپر کینگز و 35 گل مقابل سان رایزر حیدرآباد قبل از رویارویی با RCB به ثمر رساند.

این شعله ور شدن 62 توپ از 19 توپ نیکلاس پوران بود که به LSG کمک کرد تا هدف 213 دوش مقابل RCB را تعقیب کند. تیم راهول در آخرین توپ مسابقه تنها با یک ویکت در دست بازی را برد. در کنار پوران، ماروس استوینیس نیز 65 توپ مهم را به ثمر رساند.

پیش از این، نیم قرن از Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell، RCB را به 212 برای 2 در 20 اور هدایت کردند. دو پلسیس با 79 توپ از 46 توپ شکست ناپذیر باقی ماند، در حالی که ویرات و ماکسول به ترتیب با 61 و 59 توپ اخراج شدند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله