“ما یک مسابقه آزمایشی اینجا انجام دادیم…”: برداشت صادقانه روهیت شارما در زمین دهلی در IPL 2023

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، پس از اینکه تیمش سرانجام اولین برد خود را در این دوره از IPL با پیروزی شش ویکت مقابل دهلی کپیتالز در یک بازی هیجان‌انگیز آخرین توپ در روز سه‌شنبه به ثبت رساند، احساس آرامش کرد. قهرمان پنج دوره MI در دو بازی اول خود متحمل شکست شد اما تیم تحت رهبری روهیت در نهایت پس از تکمیل یک تعقیب 173 در آخرین توپ به پیروزی رسید. روهیت که قضاوت شد، گفت: “برنده شدن در بازی مهمترین چیز است. ما از بازی اول سخت کار کرده ایم. ما یک اردو در بمبئی داشتیم، نتیجه گرفتن (به نفع ما) احساس خوبی است. اولین برد همیشه خاص است.” بهترین بازیکن مسابقه برای 45 توپ 65 خود، در ارائه پس از بازی.

پیوش چاولا سه ویکت گرفت و روهیت، که اسپینر هریتیک شوکین را در اوور چهارم معرفی کرد، به بازیکنان کند بال برای انجام کارشان اعتبار داد.

“ما اخیراً یک مسابقه آزمایشی را در اینجا انجام دادیم، زمین متفاوت به نظر می رسید. گرفتن یک توپ انداز کند در این زمین مهم بود. اسپینرها ما را در بازی نگه داشتند.” کاپیتان هندی گفت که تیمش به عنوان یک واحد ضربه زدن می‌خواهد از پاورپلی حداکثر استفاده را ببرد.

“ما برای تعقیب مجموع باید خوب ضربه بزنیم. فکر می‌کردم همه دستشان را بالا می‌بردند. ما باید آن را برای تیم حساب می‌کردیم. من باید از قدرت بازی استفاده می‌کردم، می‌دانستم که باید به حمله ادامه دهیم و از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. ” او گفت. سعی کردم یک مشارکت ایجاد کنم، ارتباط خوبی با تیلاک داشتم، برای ما مهم بود که مشارکت خوبی داشته باشیم. برای دی سی، این چهارمین شکست آنها در همین تعداد بازی بود – دومین بدترین شروع یک فصل برای آنها پس از شش باخت متوالی در سال 2013.

دیوید وارنر، کاپیتان دی سی، گفت: “شما به سه بازی اخیر IPL نگاه می کنید، شگفت انگیز است. امروز پایان اشتباهی بود، اما بچه ها فوق العاده بودند. دو توپ اشتباه بود و بازی همین است. ما خوب کار کردیم که آن را به بازی بازگردانیم.”

آنریش نورژه با دفاع از پنج ران در آخرین اور، یک استاد کلاس در بولینگ مرگ برگزار کرد تا تقریباً یک برد به دست آورد.

او گفت: “نورژه در سطح جهانی است و این همان چیزی است که ما از مرد بزرگ انتظار داریم. مصطفی نیز (خوب انجام داد)”.

وارنر گفت که تیمش باید از دست دادن ویکت ها در یک انبوه اجتناب کند.

فکر می‌کنم از سه بازی گذشته، ما نکات مثبتی داشتیم، اما نباید ویکت‌ها را به صورت دسته جمعی از دست بدهیم. دی سی 172 همه را ارسال کرد، عمدتاً به دلیل توپ 25 54 توسط آکسار پاتل، پس از دعوت شدن به چوب.

آکسار باید در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرد؛ او ما را به یک کل رساند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله