“ما هنوز لیورپول هستیم”: یورگن کلوپ نگرانی های آسیب دیدگی را بیان می کند

هنوز لیورپول بود: یورگن کلوپ نگرانی های آسیب دیدگی را بیان می کند

لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در حال حاضر در رده دوم لیگ برتر قرار دارد.© خبرگزاری فرانسه


یورگن کلوپ ، مدیر لیورپول گفته است که تیمش هرگز بهانه مصدومیت را نمی دهد ، درصورتی که در حد توان خود بازی نکند. قرمزها با بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند اما هنوز هم توانسته اند عملکرد چشمگیری از خود به نمایش بگذارند. این تیم در حال حاضر در لیگ برتر دوم است و در لیگ قهرمانان به 16 تیم نهایی رسیده است. “هر کسی که در دسترس باشد ، ما هنوز لیورپول هستیم. اینگونه است که ما آن را می بینیم. این بدان معناست که ما می خواهیم در این بازی پیروز شویم. در واقع ، من فکر می کنم بیشتر مردم فکر می کنند که ما باید در این بازی پیروز شویم. وقتی صحبت می کنید قبل از بازی ، یا بعد از یک بازی ، مردم در مورد اینکه چه کسی در دسترس است صحبت نمی کنند – او در دسترس نیست ، در دسترس نیست ، بله ، بله ، نه – هیچ کس واقعاً به شما اجازه نمی دهد از چنین شرایطی بهانه بگیرید. و ما نمی کنیم ، نمی کنیم. “Goal.com به نقل از کلوپ گفت.

اخبار

“اوضاع سخت است ، 100 درصد ، اما ما در روز مسابقه هستیم – ما کجا هستیم ، 9 ، 10 نفر می آیند؟ مطمئن نیستم. بنابراین ، این احساس خیلی طولانی است اما حتی یک سوم فصل هم نیست. بنابراین ، کی مراقبت می کند وی اضافه کرد.

تبلیغ شده

در ابتدای فصل ، لیورپول مجبور بود مصدومیت های ویرجیل ون دیک ، ترنت الکساندر-آرنولد و نبی کیتا را تحمل کند. با این حال ، آرنولد و کیتا روز جمعه راهی تمرین شدند.

لیورپول در دومین مسابقه خانگی بدون شکست در لیگ برتر (64 بازی) قرار دارد. سرخ پوشان بعدی روز یکشنبه در رقابت های لیگ برتر انگلیس 2020-201 با گرگ ها به میدان می روند.

مباحث ذکر شده در این مقاله