“ما دوست داریم از او متنفر باشیم”: تیم پین در ویرات کوهلی


تیم پین ، کاپیتان تست استرالیا ، ویرات کوهلی را به عنوان چهره ای قطبی توصیف کرده و گفته است که کریکت استرالیایی ها دوست دارند از کاپیتان هندی متنفر باشند اما آنها همچنین تماشای خفاش او را دوست دارند. هند و استرالیا قرار است در سه ODI ، سه T20I و چهار تست در برابر یکدیگر قرار بگیرند. کوهلی فقط یک آزمایش در برابر استرالیا انجام خواهد داد و پس از آنکه هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به او اجازه مرخصی پدری داد ، به خانه برمی گردد. “با ویرات ، این یک مورد خنده دار است – ما دوست داریم از او متنفر باشیم ، اما همچنین دوست داریم او را به عنوان طرفداران کریکت خفاش ببینیم. او مطمئناً در چنین سناریویی در حال قطب شدن است. ما عاشق تماشای خفاش هستیم ، اما دوست نداریم ببینیم همانطور که توسط ESPNCricinfo گزارش شده است ، پین به ABC News گفت:

اخبار

در طول تور 19-19 2018 استرالیا ، کهلی و پین درگیر چند تبادل داغ در زمین بودند. در دومین آزمون در پرت ، کوهلی و پین بارها با یکدیگر روبرو شدند ، به ویژه هنگامی که پین ​​برای استرالیا می زد.

“استرالیا و هند ، این یک رقابت داغ است و او به وضوح یک فرد رقابتی است و من نیز همینطورم. بنابراین بله ، چند بار صحبت هایی داشتیم اما این به این دلیل نبود که او کاپیتان بود و من کاپیتان بودم – این می تواند اغلب اوقات بهترین بازیکن بازیکنی است که تیم شما کمی صعود کند ، وقتی بهترین بازیکنان دنیا به چین و چروک می آیند ، شدت آن بالا می رود. “

در طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین برد خود را در سری تست ها در خاک استرالیا ثبت کند. تیم تحت هدایت کوهلی سرانجام این سری را 2-1 پیروز شد و اکنون آنها به دنبال حفظ جام Border Gavaskar هستند.

“صادقانه بگویم ، من مشتاقانه منتظر همه چیز هستم ، این یک سریال عظیم است. آنها بار دیگر ما را اینجا با تیم دیگری شکست دادند. من فکر می کنم هر زمان که شما خود را در برابر بهترین ها محک بزنید ، چیزی است که شما به عنوان بازیکنان و به عنوان یک تیم ، و ما مطمئناً هستیم. “

تبلیغ شده

اولین تست بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در Oval آدلاید آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روزی است.

این چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. هند و استرالیا در رده های دوم جدول رده بندی WTC قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله