“ما خیلی روشن بودیم…”: بن استوکس نقشه های “پیچ” خاکستر خود را فاش کرد

کاپیتان تیم ملی انگلیس، بن استوکس، به استرالیا هشدار داده است که ویکت های سریع و تخت را درخواست کرده است.© AFP

کاپیتان تیم ملی انگلیس، بن استوکس، به استرالیا هشدار داده است که از ویکت های سریع و مسطح خواسته است تا در اواخر سال جاری حمله را به خاکسترها منتقل کند. استوکس امیدوار است که انگلیس را به اولین پیروزی سری آزمایشی خود در برابر استرالیا از سال 2015 هدایت کند و او معتقد است که شرایط زمین بسیار مهم خواهد بود. این بازیکن همه کاره از زمین‌بازانی در Edgbaston، Lord’s، Old Trafford، Headingley و The Oval می‌خواهد – پنج سالنی که آزمون‌های خاکستر را روی صحنه می‌برند، تا زمین‌های سریعی را تولید کنند که به انگلیس اجازه می‌دهد از برنامه بازی تهاجمی خود استفاده کند. موفقیت بزرگی از زمانی که کاپیتان شد.

استوکس روز سه شنبه در اسکای اسپورت گفت: “ما با کارکنان زمینی در سراسر انگلیس در مورد نوع ویکت هایی که می خواهیم بسیار واضح بودیم و آنها بسیار به ما پاسخ دادند، که خوب است.”

“ما ویکت های سریع و مسطح می خواهیم. می خواهیم به بیرون برویم و سریع گل بزنیم. من لبخند می زنم زیرا مشتاقانه منتظر آن هستم.

“هیچ فایده ای برای تغییر وجود ندارد فقط به این دلیل که ما وارد یک سری Ashes می شویم. هر بازیکنی می داند که Ashes جایی است که همه چیز کمی بالا می رود – فشار، قرار گرفتن در معرض، انواع چیزها – اما ما فقط به کاری که انجام می دهیم ادامه خواهیم داد. “

استوکس بارها از تمایل خود برای شکست در پی پیروزی صحبت کرده است.

او این فلسفه را در برابر نیوزلند در فوریه به لبه پرتگاه رساند، زمانی که انگلستان تصمیم‌گیرنده سری در ولینگتون را با یک ران از دست داد و اولین دوره‌های خود را اعلام کرد و ادامه‌ها را اجرا کرد.

یک تساوی می‌توانست این سری را به نفع انگلیس حل کند، اما استوکس گفت که حتی با وجود خاکستر روی خط، به بن بست رضایت نمی‌دهد.

او گفت: “من را نگه دار. هر بازیی که در این تابستان انجام می دهم برای به دست آوردن نتیجه خواهد بود.”

من چیزی را فقط به خاطر خاکستر بودن تغییر نمی‌دهم. من برای هیچ چیز یا موقعیتی تغییر نمی‌کنم، زیرا در این صورت به خودم و کاری که در سال گذشته انجام داده‌ام صادق نیستم.»

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله