“ما تیم قهرمان نداریم…”: سرمربی پاکستان پس از شکست تیم در پیروزی در سری T20I در خانه مقابل NZ ادعا کرد

پاکستان، علی‌رغم برتری 2-1 در دیدار نهایی و پنجمین T20I مقابل نیوزلند در خانه در روز دوشنبه، توسط مارک چپمن یک قرن درخشان شکست خورد زیرا بلک‌کپس‌ها بازی را با شش ویکت بردند تا سری به تساوی 2-2 برسند. در مقابل یک تیم نیوزلند که هشت بازیکن برتر از جمله کین ویلیامسون کاپیتان معمولی را به دلیل ادامه لیگ برتر هند از دست داده بود، انتظار می رفت پاکستان بازی آسانی داشته باشد. اما اینطور نشد. گرانت بردبرن سرمربی پاکستان گفته است که آنها باید بیشتر پیشرفت کنند تا در جام جهانی یا جام ملت های آسیا عملکرد خوبی داشته باشند.

“میکی [Arthur] و من قبلاً چندین بار به تیم خطاب کرده‌ام، ما از آنها الهام گرفته‌ایم و آنها را تشویق کرده‌ایم که باور کنند ما گروه را داریم. اما همانطور که قبلاً گفتم، ما یک تیم قهرمان داریم، ما هنوز یک تیم قهرمان نداریم. و این چیزی است که ما به دنبال ساخت آن هستیم.» بردبرن به Geo News گفت.

ما اجازه دادیم پسرانمان بفهمند یا قبول کنند که ما هنوز آن تیمی نیستیم که آنها می‌خواهند باشند، اگر می‌خواهیم رقابت کنیم و جام جهانی را ببریم، می‌خواهیم به شماره یک، در هر فرمتی برویم. از بازی، بازی ما باید بلند شود، بازیکنان ما باید بلند شوند [themselves].

همانطور که در سال گذشته بازی کرده‌ایم، به ویژه در این فرمت، ما را به مقام سوم جهان رساند. این ما را به دو فینال رساند، ما در جایی که می‌خواهیم نیستیم. برخی تغییرات ظریف، برخی خواسته های ظریف.”

بردبرن افزود که آنها قصد دارند بازیکنان را تحت فشار قرار دهند. “ما با وضوح از بازیکنان حمایت خواهیم کرد، اما همچنین از آنها می خواهیم که خودشان را بالا ببرند و بهتر شوند. اگر بازی را بیاوریم که در دو یا سه سال گذشته برای ما موفق بوده است، می آییم. دوم و ما به عقب بر می گردیم، باید بفهمیم چه مارکی از بازی باید در جام ملت های آسیا و جام جهانی انجام دهیم و باید خیلی سریع خود را با آن وفق دهیم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله