“ما به عنوان آخرین فصل وارد بازی فردا می شویم: ستاره RR پیش از درگیری PBKS

راجستان رویالز هنوز از نظر ریاضی در رقابت برای حضور در پلی آف زنده است، اما ساندیپ شارما، ملوان روز پنجشنبه گفت که آنها در آخرین بازی لیگ خود مقابل پنجاب کینگز شرکت خواهند کرد و فکر می کنند این آخرین بازی آنها در این فصل IPL است. راجستان رویالز با توجه به نرخ خالص برتری که دارد، پیش از بازی روز جمعه بهتر از پنجاب کینگز است، اما هر دو باید پس از یک فصل بالا و پایین به نتایج دیگر تکیه کنند.

“این نوع بازی ساده ترین بازی برای بازی است، لازم نیست زیاد فکر کنید، فقط به آنجا بروید و خود را ابراز کنید. از هم اکنون ما به عنوان آخرین بازی فصل وارد بازی فردا می شویم و به دنبال پایان آن هستیم. ساندیپ در آستانه بازی گفت: نکته مثبت.

“بدیهی است که کمی استرس زا است، هر تیمی می خواهد به پلی آف راه پیدا کند و ما امسال سخت بودیم. اما در عین حال، به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید عملکرد خوبی داشته باشیم و تلاش کنیم تا بازی را برای تیم خود ببریم.” ” راجستان رویالز که به نظر می‌رسید تیم در نیمه اول IPL با چهار برد از پنج بازی اول خود شکست می‌خورد، تنها خود را مقصر مشکلات خود می‌داند.

در حالی که ساندیپ با دو بازیکن درخشانش در آخرین اوور در برد تیم مقابل چنای سوپر کینگز نقش آفرینی کرد، توپ بدون توپ او در تحویل نهایی به قیمت راجستان رویالز در بازی مقابل سان رایزرز حیدرآباد تمام شد، زیرا عبدالصمد ضربه ای مستقیم به توپ زنی بر سرش زد. مرز برای پیروزی در مسابقه برای SRH.

“اگر اول بولینگ می کنید و برای 15-16 دویدن به شما ضربه می خورد، پس هیچ کس حتی به این موضوع فکر نمی کند. اما در مرحله دوم بولینگ می کنید و باید 15-16 دوش داشته باشید، آنگاه فشار بسیار بیشتری روی بول کننده وارد می شود. مهم است که یک توپ انداز از موقعیت نترسد و در عوض چالش را بپذیرد.

“و همانطور که می بینید، ضربات این روزها خیلی خوب هستند، و مرزها کوچک هستند، تعقیب 15-16 دویدن در آخرین اور دیگر کار بزرگی نیست.

“بنابراین برای یک توپ‌باز مهم است که اعصاب خود را حفظ کند، در طول جلسات تمرینی سخت کار کند، به توانایی‌های خود ایمان داشته باشد و سعی کند برنامه‌های خود را اجرا کند. بعضی روزها یک بازی برای تیم خود می‌برید و بعضی روزها بازنده می‌شوید. اما این بسیار مهم است که به تمرین کردن ادامه دهید و به خودتان اعتماد کنید.” Sandeep گفت.

با وجود اجراهای مثال زدنی از افرادی مانند یاشاسوی جیسوال و یوزوندرا چاهال، لباس پر ستاره برای فریب دادن چاپلوسی کرده است.

جاس باتلر نیز ضربات هیجان انگیزی انجام داده است اما به اندازه کافی ثابت نبوده است. پس از اخراج شدن بدون گلزنی در دو بازی قبلی، تیم ملی انگلیس برای بازی در بازی انجام دادن یا بمیر در روز جمعه احساس ناراحتی می کند.

“فکر می‌کنم در این فصل کریکت بسیار خوبی بازی کرده‌ایم. در برخی بازی‌ها نمی‌توانستیم لحظات حساس را کنترل کنیم، بنابراین در سمت اشتباه قرار گرفتیم. اما من کاملاً مطمئن هستم که این زمین (استادیوم HPCA) برای ما مناسب است. مقدار زیادی

“فکر می‌کنم ما چند تاب‌دهنده خوب داریم… وقتی در چنین شرایطی بولینگ می‌کنید، سعی می‌کنید در نواحی خوب، در طول‌های خوب کاسه بازی کنید، سعی کنید توپ را تا نوسانش بچرخانید و پس از آن باید تغییرات کاسه‌ای انجام دهید.

او امضا کرد: “همیشه برنامه ریزی برای بولینگ خود با تماشای بازی های دیگر آسان تر است. ما سعی خواهیم کرد برنامه های بهتری برای فردا داشته باشیم.” PTI AH AH PDS PDS

موضوعات ذکر شده در این مقاله