مایکل واگن می گوید استرالیا هند را “در همه قالب ها به طور قانع کننده” شکست می دهد


کاپیتان سابق انگلیس ، مایکل وان ، روز شنبه در توییتر خود صحبت کرد و از نحوه فکر کردن اوضاع در تور هند استرالیا خبر داد. میزبان ODI ابتدایی را با 66 دوش در زمین کریکت سیدنی برنده شد ، و آرون فینچ و استیو اسمیت قرن ها به این مسابقه ضربه زدند. بازدیدکنندگان نمایش ضعیفی ارائه می دهند ، افرادی مانند ویرات کوهلی ، مایانک آگاروال ، KL Rahul و Shreyas Iyer با هزینه کم از خانه خارج می شوند. کاپیتان پیشین انگلیس احساس می کند برای تور استرالیا شکست هند در هر سه قالب در تور مداوم خود بسیار آسان است. Vaughan در توئیتر خود نوشت: “تماس زودهنگام … فکر می کنم استرالیا این تور را در تمام قالب ها به طور متقاعد کننده ای به هند پشت سر خواهد گذاشت … #AUSvIND”

اخبار

تور هند در استرالیا شامل سه ODI ، سه T20I و یک سری تست چهار مسابقه است. Aussies در حال حاضر 1-0 از سری ODI پیشرو است.

در طی اولین ODI ، کاپیتان استرالیا فینچ پیروز شد و تصمیم گرفت که چوب بازی کند. در 50 گرایش ، استرالیا یک ماموت 374 را برای شش نفر ارسال کرد. به غیر از تنهای فینچ و اسمیت ، دیوید وارنر نیز یک نیم قرن را ثبت کرد در حالی که گلن ماکسول از 19 توپ 45 ضربه سریع زد.

درست مثل بخش خفاش ، صف بولینگ هند نیز در SCG شلیک نکرد ، با جاسپریت بومرا 73 بار در 10 گرایش را واگذار کرد و فقط یک اخراج را به تنهایی مدیریت کرد. محمد شامی نقطه روشن بود و سه ویکت از 10 گرایش را گرفت.

در حین تعقیب و گریز هند ، جاش هازلوود استرالیایی و آدام زامپا در آتش سوختند. هازلوود سه ویکت گرفت که شامل اخراج های مهم آگروال ، کوهلی و اییر بود.

شیخار داوان و هاردیک پاندیا تلاش کردند تا یک چرخش را رقم بزنند ، اما نتیجه کل استرالیا در آن روز غیرقابل دسترسی بود.

تبلیغ شده

داوان 74 امتیاز از 96 توپ را به ثمر رساند در حالی که پاندیا از 76 توپ 90 ضربه را زد.

دومین ODI روز یکشنبه برگزار می شود و هند امیدوار است که بتواند یک بازگشت دوباره داشته باشد. پس از ODI ها ، اولین T20I در 4 دسامبر برگزار می شود. اولین آزمایش از 17 دسامبر آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله