مایکل آرتتا با توقف پیشرفت آرسنال توسط Aston Villa Thrashing ناامید شد


میکل آرتتا اعتراف کرد آرسنال از طرف تیمی که در سال اول هدایت خود پیشرفت زیادی داشته است قابل شناسایی نیست زیرا روز یکشنبه استون ویلا به پیروزی 3-0 در امارات رسید. گل به خودی بوکایو ساکا و یک دبل از اولی واتکینز باعث شد ویا به رده ششم برسد ، فقط یک امتیاز در فاصله سه امتیاز از بالای جدول فاصله دارد. آرسنال آخر هفته گذشته برای اولین بار در 14 سال گذشته منچستر یونایتد را در اولدترافورد شکست داد و این آخرین نشانه ای بود که توپچی ها تحت هدایت آرتتا به مسیر درست می روند.

اخبار

اما اسپانیایی در یک عصر مجازات میزبان ، که از ابتدا تا انتهای دوم بهترین بود ، سنگین ترین شکست دوران مدیریت خود را متحمل شد.

دومین شکست متوالی آرسنال در خانه باعث می شود که آنها به یازدهم بروند ، چهار امتیاز بیشتر از هدف اصلی آنها برای فصل چهار تیم برتر.

آرتتا گفت: “ما زیر استاندارد خود عمل کردیم و باید بگویم اولین بار است که می بینم بازی می کنیم و تیم نیستیم.”

“ما تمام مسابقات ، دوئل ها را از دست دادیم و روی توپ شلخت بودیم.

“این یک ناامیدی است. ساختن حرکت ، ساختن روشی برای زندگی ، عملکرد و اجرا بسیار طول می کشد و وقتی چنین چیزی به وجود می آید سخت است.”

ویلا فکر کرد که در دقیقه اول وقتی جان مک گین از روی پاس جک گریلیش به سقف تور دروازه برخورد کرد ، آنها برتری را پیش انداختند.

با این حال ، پس از یک بازبینی VAR به مدت بیش از چهار دقیقه ، گل برای راس بارکلی در موقعیت آفساید ایستاده در مقابل دروازه بان آرسنال ، Bernd Leno که حکم دخالت در بازی را داشت ، منتفی شد.

شورش ویلا

ویا پس از شروع خیره کننده فصلی که شامل یک گل با نتیجه 7-2 لیورپول از یک ماه پیش بود ، دو مسابقه آخر خود را از دست داده بود.

اما تیم دین اسمیت به نظر نمی رسید تیمی فاقد اعتماد به نفس باشد زیرا آرسنال برای کنار آمدن با حرکت گریلیش ، بارکلی و واتکینز تلاش می کرد.

اسمیت گفت: “ما در تیم آنها را تهدید می کنیم. همه آنها بسیار خوب شکوفا شده اند اما چیزهای بیشتری از آنها حاصل می شود.”

پاس بارکلی مت تارگت را از سمت چپ آزاد کرد و ضربه او توسط ساکا به تور دروازه اش تبدیل شد ، چرا که او تلاش می کرد مانع استفاده از لمس نهایی Trezeguet شود.

Alexandre Lacazette بهترین موقعیت آرسنال را برای بازگشت به بازی از دست داد ، زمانی که او دقیقاً قبل از نیمه کاره از روی ضربه کرنر Kieran Tierney عبور کرد.

در وقت استراحت یک ضربه بیشتر به میزبان وارد شد زیرا 45 میلیون پوند (59 میلیون دلار) خرید جدید توماس پارتی به دلیل مصدومیت ران مجبور شد جای خود را به سبالوس بدهد.

در نیمه دوم ویا همچنان تهدید بزرگتر بود زیرا لنو توسط Trezeguet و Grealish مجبور به دفع توپ شد.

مهمانان سرانجام 18 دقیقه از زمان مسابقه بیرون کشیدند ، زمانی که واتکینز – که در پیروزی مشهور مقابل لیورپول هت تریک کرد – با عبور از روی شلیک عالی توپ از راه دور بارکلی به گل رسید.

گبلیوس لحظاتی بعد با پاکسازی روی خط دروازه آرسنال را نجات داد ، وقتی به نظر می رسید Grealish به هدف شایسته عملکرد خود برسد.

تبلیغ شده

یک ضدحمله درخشان باعث انعکاس خط استحقاق ویا شد ، زیرا Grealish قبل از اینکه به واتکینز غذا بدهد تا از کنار Leno شلیک کند ، جلو رفت.

واتکینز گفت: “شما امشب و مقابل لیورپول دیده اید ، ما یک تیم عالی هستیم و می توانیم هر کسی را شکست دهیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله