مایانک آگروال پس از عبور از 1 میلیون فالوور اینستاگرام ، “غرق” شد

مایانک آگاروال

مایانک آگروال اولین آزمایش خود را در آخرین تور هند در استرالیا در 19-2018 انجام داد.© BCCI / IPL


مایانک آگروال از 1 میلیون فالوور در اینستاگرام عبور کرده و برای تشکر از طرفداران و دنبال کنندگان خود در بستر رسانه های اجتماعی در صفحه خود پست گذاشت. آگاروال در زیرنویس این پست نوشت: “One M.1 M Overwhelmed. فروتن. سپاسگزار. از همه پشتیبانی شما متشکرم”. این خفاشگر 29 ساله از زمان اولین حضور بین المللی خود در مسابقات Boxing Day در مسابقات کریکت ملبورن در برابر استرالیا در سال 2018 ، 11 تست و سه بازی بین المللی یک روزه برای هند انجام داده است. او 974 تست آزمایشی را با کسب امتیاز 57.29 به دست آورده است. با سه قرن و دو قرن دو برابر.

اخبار

آگاروال در لیگ برتر هند (IPL) 2020 برای پادشاهان XI پنجاب بازی کرد و از 4 مسابقه از 11 مسابقه با یک قرن و دو نیم قرن به عنوان دومین گلزن برتر تیم خود به پایان رسید.

او بعد از هم تیمی خود در کارناتاکا و کاپیتان Kings XI KL Rahul دوم بود که با پایان دادن به عنوان بالاترین گلزن در IPL 2020 با 670 دوش در 55.83 با یک قرن و پنج نیم قرن برنده نارنجی شد.

هر دو آگاروال و راهول بخشی از تیم های آزمایشی هند و تیم های محدودی برای تور استرالیا هستند که قرار است از 27 نوامبر با اولین ODI در سیدنی آغاز شود.

هند از نوامبر 2020 تا ژانویه 2021 سه ODI ، سه T20I و چهار تست را انجام خواهد داد.

در حالی که Rahul به عنوان نگهدارنده ویکت در ODI و T20I تعیین شده است ، ممکن است مجبور باشد حداقل در اولین آزمایش در آدلاید ، در آزمونها تست Agarwal را در بالای سفارش قرار دهد.

تبلیغ شده

پس از اولین آزمون ویرات کوهلی ، کاپیتان هند ، مرخصی پدری دریافت کرد. او به خانه برمی گردد تا در کنار همسرش ، بازیگر آنوشکا شارما باشد ، زیرا این دو در انتظار فرزند اول خود هستند.

مکان خالی شده توسط کوهلی در شماره 4 پس از آن می تواند توسط Rahul استفاده شود ، که پس از سقوط در آخرین تور هند در استرالیا در 19-2018 ، در حال بازگشت به آزمون است.

مباحث ذکر شده در این مقاله