لیگ ملت ها: بلژیک امیدوار است انگلیس به عنوان فینال چشم ایتالیا پایان یابد


بلژیک امید انگلیس برای صعود به فینال لیگ ملت ها را با پیروزی 2-0 در روز یکشنبه پایان داد در حالی که ایتالیا به لرزش قهرمانی سال آینده نزدیکتر بود. بلژیک تنها پنج دقیقه با پیوستن به قهرمان جهان در فرانسه در فینال اکتبر سال آینده فاصله داشت که ایسلند با رقیب گروه دانمارک در کپنهاگ به تساوی یک بر یک رسید. با این حال ، یک پنالتی در زمان توقف توسط کریستین اریکسن باعث پیروزی 2-1 دانمارکی ها شد و شانس آنها را برای صعود از بلژیک به مقام اول گروه A2 زنده نگه داشت. یوری تیلمانس و دریس مرتنز گلهایی را به ثمر رساندند که باعث پیروزی شماره یک بلژیک در مقابل انگلیس گرت ساوت گیت شد.

اخبار

تلاش تیلمانس ، هافبک لسترسیتی ، در دقیقه 10 از کنار دروازه به بیرون رفت.

چهارده دقیقه بعد ، دکلان رایس به سختی در کوین دی بروین در بیرون از منطقه به سختی مجازات شد و مرتنس ضربه ایستگاهی حاصل را کاملاً از روی دیوار فر کرد تا فرصتی برای جوردن پیکفورد ایجاد نکند.

روبرتو مارتینز ، مربی بلژیکی گفت: “ما همیشه در موقعیت 2-0 کنترل داشتیم ، گاهی اوقات ممکن است خطرناک باشد ، شما احساس راحتی می کنید اما ما به خوبی از گل تیبو کورتوا دفاع کردیم.”

دومین شکست پیاپی باعث می شود انگلیس در رده سوم قرار بگیرد و پنج امتیاز با بلژیک فاصله دارد و فقط یک بازی باقی مانده است.

ساوت گیت گفت: “ما دوست نداریم باخت ، اما اعتبار بسیار زیاد به تیم داشته باشیم ، در کل راه آنها مشکلاتی ایجاد کرده و با مقاومت مقاومت می کنند.”

برنده دیرهنگام دانمارک برابر ایسلند به این معنی است که بلژیک هنوز چهارشنبه میزبان دانمارکی ها است تا بتواند جایگاه خود را در جمع چهار تیم نهایی بدست آورد.

در کپنهاگ ، ایسلند که امیدهایش در یورو 2020 توسط مجارستان با شکست 2-1 در بازی پلی آف در نیمه هفته ناکام ماند ، درد و رنج بیشتری را متحمل شد.

بعد از خطای Ari Freyr Skulason روی Daniel Wass ، اریکسن از روی نقطه پنالتی برتری 0-1 رو به پنالتی داد.

Vidar Orn Kjartansson در دقیقه 85 برای ایسلند تساوی یافت اما یک پنالتی دیگر توسط اریکسن در دقیقه دوم زمان مصدومیت پس از هندبال هوردور مگنوسون سه امتیاز به دانمارکی ها داد.

ایتالیا با پیروزی چشمگیر 2-0 برابر لهستان ، غیبت چندین بازیکن و مربی آسیب دیده ویروس کرونا را از بین برد.

آتزوری ها جایگاه نخست گروه A1 را از هلند به دست آوردند که اوایل روز 3-1 بوسنی و هرزگوین را شکست داد.

ایتالیا روز چهارشنبه با پیروزی مقابل بوسنیایی ها در سارایوو از حضور در فینال اکتبر آینده مطمئن خواهد بود.

جورگینیو ، هافبک چلسی در دقیقه 27 و با اعلام پنالتی که گرگزورز کریچوویاک آندره بلوتی را به زمین انداخت ، دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه 77 لهستان قبل از اینکه ایتالیایی ها گل دوم را از دومنیکو براردی اضافه کنند ، ژاک گورالسکی را اخراج کرد.

آلبریکو ایوانی ، دستیار مربی تیم 41 نفره تیمش که به دلیل مصدومیت و همچنین آزمایش های مثبت و بی نتیجه Covid-19 ، 28 نفره شده بود ، گفت: “این فرهنگ ماست ، ایتالیایی ها در لحظات سخت بهترین تلاش خود را می کنند و متحدتر می شوند.”

فرانک دی بوئر پس از اینکه دو گل جورجینیو وینالدوم در پیروزی مقابل بوسنی به ثمر رسید اولین مسابقه خود را به عنوان مربی هلند به دست آورد.

‘احساس خوب’

وینالدوم ، هافبک لیورپول در اوایل نیمه اول گلهای خود را زد تا به مربی جدید دی بوئر کمک کند تا در تلاش پنجم اردک خود را شکست و پس از سه تساوی و یک شکست ، ممفیس دپای گل دیگر را برای هلندی های مسلط به ثمر رساند.

وینالدوم گفت: “از زمانی که ما برنده بودیم پنج بازی گذشته بود ، بنابراین یک پیروزی دوباره احساس خوبی بود.”

“اگر من بیشتر در نقش نشسته بازی می كنم ، آنقدرها در صندوق نمی گیرم ، اما امشب من به عنوان شماره 10 بازی می كردم ، بنابراین از من انتظار می رود. من اساساً كار خود را انجام دادم.”

هلندی ها در آخرین بازی گروهی خود به لهستان می روند اما در صورت پیروزی ایتالیا در بوسنی حتی یک پیروزی نیز به اندازه کافی خوب نخواهد بود.

در مسابقات صعود ، اسکاتلند نتوانست قهرمانانه خود را در رسیدن به یک تورنمنت بزرگ به مدت 22 سال دنبال کند زیرا مردان استیو کلارک 1-0 توسط اسلواکی شکست خوردند ، این اولین شکست در 10 بازی بود.

حمله یان گروگوس در دقیقه 32 باعث شد دیدار دو تیم در هفته جاری به یورو 2020 صعود کنند.

تبلیغ شده

دیوید بروکس ، وینگر ولز ، پیروزی یک بر صفر مقابل جمهوری ایرلند را به ثبت رساند.

پس از هفتمین کلین شیت متوالی در تمام رقابت ها ، ولز – در 10 بازی اخیر خود بدون شکست – روز چهارشنبه مقابل فنلاند برای کسب صعود به لیگ A نیاز به یک امتیاز دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله