لیگ ملت های UEFA: بلژیک ، ایتالیا راهی مسابقات فینال لیگ ملت ها می شوند


روملو لوکاکو با گلزنی در پیروزی 4-2 مقابل دانمارک در روز چهارشنبه ، بلژیک را به فینال لیگ ملت های یوفا رساند ، در حالی که ایتالیا نیز با پیروزی در خارج از بوسنی و هرزگوین جایگاه خود را در جمع چهار تیم نهایی قطعی کرد. تیم شماره یک رنکینگ جهان ، بلژیک از آخرین بازی خود در لیگ A ، گروه 2 در خانه مقابل دانمارک پشت درهای بسته در لوون فقط به یک تساوی احتیاج داشت و از طریق یوری تیلمانس پیش افتاد. جوناس ویند برای دانمارک گل تساوی را به ثمر رساند ، اما لوکاکو در نیمه دوم دبل شد و کوین دی بروین پس از اطمینان از پیروزی شاگردان روبرتو مارتینز اطمینان حاصل کرد که تیبو کورتوا به پاس پاس ناصر چادلی اجازه داد تا در زیر پای او به گل برسد و به گل برسد.

اخبار

ایتالیا با پیروزی 2-0 در سارایوو به لطف گل در هر نیمه آندره بلوتی از تورینو و دومنیکو براردی از ساسولو ، مقام اول گروه 1 را بدست آورد.

این اطمینان حاصل کرد که آنها یک امتیاز جلوتر از هلند به پایان رسیدند ، آنها پس از لغو پنالتی ممفیس دپای ، دروازه کمیل ژوزویاک را لغو کردند و کاپیتان جورجینیو وینالدوم را با نتیجه 2-1 شکست داد.

ایتالیا و بلژیک در تورنمنت نهایی که انتظار می رود اکتبر سال آینده در ایتالیا برگزار شود به اسپانیا و دارندگان جام جهانی فرانسه ، پیوستند.

قبل از فینال ، تیم های ملی اروپا رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 را در ماه مارس آغاز می کنند و سپس یورو 2020 با تاخیر قرار است ژوئن و ژوئیه آینده برگزار شود.

انگلیس بیش از یک نگاه به آن تورنمنت دارد ، در حالی که نیمه نهایی و فینال برای ومبلی برنامه ریزی شده است و تیم گرت ساوت گیت با پیروزی 4-0 برابر ایسلند رقابت های لیگ ملت ها را به پایان برد.

در نیمه اول دکلان رایس و میسون مونت گلزنی کردند و فیل فودن از منچسترسیتی اولین گل های بین المللی خود را با ضربات دیرهنگام به ثمر رساند زیرا انگلیس برای اولین بار از سال 1883 سه بازیکن 21 ساله یا جوان در یک مسابقه به ثمر رساند.

ساوت گیت به Sky Sports گفت: “این یک بازی بسیار دشوار بود. همه بازیکنان پیام هایی را می شنیدند که این بی معنی است و چیزی برای بازی وجود ندارد اما آنها برای آن بازی کردند.”

بیرکیر مار ساوارسون به دلیل ایسلند اخراج شد که مانند بوسنی سقوط کرد و در دوره بعدی در لیگ B شرکت خواهد کرد.

– ولز حرکت می کند ، اسکاتلند از دست می رود –

ولز با برتری 3-1 مقابل فنلاند 10 نفره در کاردیف که به آنها اجازه صعود به گروه B4 را داد ، به لیگ A صعود کرد.

علی رغم اینکه مدیر رایان گیگز پس از دستگیری اخیر خود به ظن تعرض به دوست دخترش مفقود بود ، ولز با گل های هری ویلسون ، دانیل جیمز و کیفر مور خوب ظاهر شد.

Teemu Pukki برای فنلاند گلزنی كرد كه جره اورونن ، مدافع چپ ، فقط در دقیقه 12 از بازی اخراج شد.

پیروزی در گروه آنها همچنین شانس ولز را برای تأمین صعود به مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی 2022 بهبود می بخشد ، زیرا اگر دو تیم برتر جام ملت ها در لیگ ملت ها موفق به حضور در مرحله پلی آف نباشند ، مکان های پلی آف را تضمین می کنند.

در حالی که ولز صعود می کرد ، اسکاتلند پس از شکست یک بر صفر در اسرائیل ، صعود از لیگ B ، گروه 2 را از دست داد ، دومین باخت متوالی خود از زمان صعود به یورو 2020.

گل نیمه اول مانور سلیمان اسکاتلندی ها را غرق کرد و جمهوری چک پس از شکست 2-0 اسلواکی ، با هزینه خود صعود کرد.

استیو کلارک ، مدیر اسکاتلند به Sky Sports گفت: “همه ما از نحوه پایان هفته ناامید شده ایم.”

“این یک هفته تاریخی برای فوتبال اسکاتلند بوده است. هیچ کمبودی در کار نبود. این شبیه بازی روز یکشنبه بود (باخت 1-0 در اسلواکی) ، فقط کمی کمبود کیفیت در سومین مرحله نهایی باعث شد که نتوانیم بدست آوریم هدف.”

اتریش همچنین به صعود به رده های بالاتر دست یافت ، که پس از دستور قرنطینه به دلیل آزمایش مثبت ویروس کرونا در تیم خود ، با تیم نروژی محروم از ستاره های ارلینگ براوت هالند و مارتین اودگارد به تساوی یک بر یک رسید.

تبلیغ شده

مجارستان نیز به لطف پیروزی 2-0 برابر ترکیه همراه با چکش 5-0 روسیه برای صربستان ، صعود کرد.

جمهوری ایرلند پس از تساوی 0-0 با بلغارستان از سقوط به لیگ C اجتناب کرد ، اما ایرلند شمالی و ترکیه در این میان صعود کردند ، در حالی که مونته نگرو ، ارمنستان ، اسلوونی و آلبانی به سطح دوم صعود می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله