لیگ قهرمانان: لیورپول شلخته در خانه توسط آتالانتا مورد ضرب و شتم قرار گرفت


یورگن کلوپ اعتراف کرد لیورپول پس از اینکه فرصت شان را برای رزرو در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دست داد ، شکایتی نداشت زیرا آتالانتا چهارشنبه در آنفیلد به پیروزی 2-0 رسید. شاگردان کلوپ می توانستند با یک پیروزی صعود از گروه D را تضمین کنند ، اما آنها نمایش ضعیفی را ارائه دادند که شایسته آن توسط ایتالیایی های چشمگیر مجازات شد. دو گل در چهار دقیقه از یوسیپ ایلیچیچ و رابین گوسنس در نیمه دوم یک پیروزی به یاد ماندنی به آتالانتا داد که به رکورد 100 درصدی لیورپول در مسابقات امسال خاتمه داد.

اخبار

لیورپول در ابتدای ماه نوامبر آتالانتا را با نتیجه 5-0 در ایتالیا شکست داده بود تا از سه بازی نخست گروهی خود به سه پیروزی برسد.

اما برای اولین بار از زمان از دست دادن ویرژیل ون دیک به دلیل آسیب دیدگی شدید زانو در اورتون در اکتبر ، قرمزها در یک شکست نادر از آنفیلد از نظر عقب آسیب پذیر بودند.

از زمان کنار گذاشته شدن ون دیک برای اولین بار در 9 بازی در همه رقابت ها شکست خورده است ، سران گروه کلوپ هنوز سرنوشت خود در لیگ قهرمانان را در دست خود دارند.

کلوپ گفت: “یک شکست شایسته در یک بازی دشوار. خط حمله زیاد سوت نزد و این مسئله را برای هر دو طرف دشوارتر می کند. این باور نکردنی شدید بود و شما به وقفه هایی نیاز دارید.”

“وقتی نیمه اول تمام شد ، شما معمولاً تسویه حساب می کنید اما برای برخی از بازیکنان که مدتی بازی نکردند برای آنها بسیار شدید بود. ما راهی در بازی پیدا نکردیم.”

صلاحیت زودهنگام به کلوپ این امکان را می داد تا در دو برنامه نهایی گروه در میان یک برنامه شلوغ به بازیکنان استراحت دهد.

در عوض ، لیورپول هفته آینده میزبان آژاکس است و کارهایی که باید انجام شود قبل از بازی نهایی خود مقابل میدتیلند است.

کلوپ قبل از شکایت از اینکه لیورپول مجبور به بازی برایتون در بازی زودهنگام لیگ برتر در روز شنبه است ، گفت: “این بازی خوبی نبود. ما لحظاتی داشتیم اما فرصت واقعی نداشتیم. این ممکن است برای تیم های دیگر اتفاق بیفتد.”

“شما از ما می خواهید که شنبه ساعت 12:30 برویم ، که تقریباً یک جرم است. این هیچ ربطی به نتیجه ندارد. انگشت شست ، بدون جراحت و ما دوباره می رویم.”

پیروزی آتالانتا آنها را با آژاکس و در فاصله دو امتیازی لیورپول اختلاف انداخت.

لیست مصدومیت لیورپول همچنان طولانی است و ون دیک ، جو گومز ، جوردن هندرسون ، تیاگو آلکانتارا ، نبی کیتا و ترنت الکساندر-آرنولد همه در دسترس نیستند.

با شروع نکو ویلیامز ، ریس ویلیامز و کوستاس تسیمیکاس ، کلوپ از پیروزی روز شنبه مقابل لستر یک دفاع موقت نام برد که فقط جوئل ماتیپ در آن حضور داشت.

حتی در این صورت ، این یک نمایش شلوغ از قهرمان لیگ برتر بود.

– نا امید کلاپ –

وقتی گوزنس پشت ماتیپ قرار گرفت و یک ضربه قدرتمند را که آلیسون بکر از آن دور کرد ، آتالانتا از عدم انسجام لیورپول در عقب استفاده کرد.

پاپو گومز در کنار حمله مضحک ماتیپ بود که از دفاع میانی دور شد و از لبه منطقه شلیک کرد.

لیورپول با وجود حضور محمد صلاح – اما پس از از دست دادن یک مسابقه به دلیل آزمایش مثبت ویروس کرونا ، در حمله قانع کننده نبود.

دستان خود را تکان داده و به بازیکنانش اشاره می کرد ، ناامیدی کلوپ در حالی که نیم ساعت می گذشت بدون آنکه لیورپول یک شوت بزند ، قابل مشاهده بود.

صلاح سرانجام درست قبل از نیمه وقت به گل رسید اما نتوانست تلاش خود را روی هدف حفظ کند.

لیورپول بعد از این فاصله بهتر نبود و در دقیقه 60 عقب افتاد.

گومز از روی یک سانتر تمسخرآمیز که لیورپول نتوانست با آن کنار بیاید شلاق زد و ایلیچیچ بدون مارکت از فاصله نزدیک به آلیسون رسید.

کلوپ به اندازه کافی دیده بود و بلافاصله پس از گل چهار تغییر ایجاد کرد ، زیرا صلاح را در میان دیگران به بیرون کشید و دیوگو جوتا ، روبرتو فیرمینو ، فابینیو و اندرو رابرتسون را به بازی فرستاد.

تبلیغ شده

سوئیچ ها کافی نبودند تا لیورپول بی حال به زندگی بیفزاید و آتالانتا در دقیقه 64 دوباره ضربه زد.

لیورپول به سختی واکنش نشان داد ، زیرا Gosens یک بالینی را از 10 متری پس از زایمان دقیق گومز توسط هانس هاتبور با ضربه سر به پایان رساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله