لیگ قهرمانان: رئال مادرید پس از پیروزی بیش از 10 نفره اینترمیلان ، دوباره به مسیر خود برگشت


زین الدین زیدان عملکرد تیمش را به عنوان یکی از بهترین های این فصل تمجید کرد زیرا رئال مادرید روز چهارشنبه در یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2-0 مقابل 10 نفره اینترمیلان که ایتالیایی ها را به آستانه حذف از رقابت ها کشاند ، در لیگ قهرمانان اروپا بسته شد . ادن هازارد پس از گذشت تنها هفت دقیقه حضور در سن سیرو ، رئال را با یک پنالتی پیش انداخت و گل خودی آچراف حکیمی دو بر صفر پیروز شد زیرا اسپانیایی ها غایب کاپیتان آسیب دیده سرخیو راموس و کریم بنزما را کنار زدند. زیدان گفت: “آنها به ما گفتند كه شما بدون سرخیو راموس در لیگ قهرمانان قهرمان نمی شوید و امروز عصر ما این كار را انجام دادیم.”

اخبار

مربی اینتر ، آنتونیو کونته اعتراف کرد به تیمش “کوه صعود” داده شده است زیرا آنها پس از اخراج آرتورو ویدال بیش از یک ساعت با یک نفر زمین بازی کردند.

کنته گفت: “ترک 10 تیمی پس از 30 دقیقه برای کشتن آنهاست.”

هافبک شیلیایی پس از قرار گرفتن در محوطه جریمه برای یک پنالتی بحث کرده بود اما در عوض دو کارت زرد برای مخالفت دریافت کرد.

قبل از آن ، هازارد سرانجام پس از سقوط ناچو ، اولین گل لیگ قهرمانان خود را برای مادرید به ثمر رساند.

رودریگو سپس از روی نیمکت بیرون آمد و حکیمی را مجبور کرد توپ را قبل از گل دوم مقابل گل باشگاه سابق خود برای گل دوم دور بزند.

زیدان گفت: “من نمی دانم که این کاملترین مسابقه فصل ما است یا خیر ، اما ما از ابتدا تا انتها یک عملکرد عالی ، شدید و جدی ارائه کردیم.”

“ما می دانستیم که این سه امتیاز فوق العاده مهم برای ما است و بهترین امتیازات را از تیم من بیرون می کشد.”

رئال ، رکورد 13 بار قهرمان اروپا ، در گروه B با هفت امتیاز از چهار بازی در رده دوم قرار دارد و یک امتیاز عقبتر از بروسیا مونشنگلادباخ است و اینتر با تنها دو امتیاز در رده آخر قرار دارد.

شاگردان زیدان پس از باخت مقابل شاختار دونتسک و تساوی مقابل گلادباخ ، از دو بازی اول خود تنها یک امتیاز گرفته بودند اما پیروزی 3-2 مقابل ایتالیایی ها در اسپانیا را دنبال کردند.

– زنگ هشدار اینتر –

این شکست برای اینتر کنته در مقابل قهرمان سابق لالیگا ، زیدان ، هم تیمی خود در یوونتوس ، یک واقعیت بررسی بود.

کونته گفت: “من فکر می کنم ما تفاوتی بین ما و آنها دیدیم. این نباید ما را تحت فشار قرار دهد ، بلکه باید به ما بفهماند که راهی وجود دارد. ما باید تلاش کنیم ، مشتاق و فروتن باشیم تا درک کنیم در چه سطحی هستیم.” .

“ما نباید اجازه دهیم که خودمان توسط زنگ هشدارهایی که از خارج می آیند پرت شوند ، تنها راه رفتن مسیر کار و رشد است.”

با این وجود شاگردان کونته به سومین حذف متوالی در مرحله گروهی نزدیک هستند.

سمیر هاندانوویچ ، دروازه بان و کاپیتان اینتر در مورد امیدهای تیمش برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی گفت: “شرایط دشوار است ، اما همیشه امید وجود دارد.”

به احترام دیگو مارادونا ، که چهارشنبه در سن 60 سالگی درگذشت ، قبل از شروع یک دقیقه سکوت صورت گرفت.

زیدان 48 ساله ، قهرمان سابق جام جهانی فرانسه گفت: مرگ مارادونا “یک ضرر بزرگ برای کل جهان و دنیای فوتبال بود.”

“من جام جهانی 1986 را در ذهن خود حک کرده ام. این به شدت ما را لمس می کند ، ما مخصوصاً برای خانواده اش متاسفیم. من هیچ حرفی ندارم. ما از این خبر بسیار ناراحت هستیم.”

تبلیغ شده

کنته 51 ساله بازیکن سابق ایتالیا افزود: همه ما برای شخصی که قطعاً تاریخ فوتبال را ثبت کرده و برای همیشه در تاریخ فوتبال باقی خواهد ماند اشک می ریزیم.

“ما در مورد شعر فوتبالیستی صحبت می کنیم که من هم لذت بازی در برابر او را داشتم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله