لیگ قهرمانان: دارندگان بایرن مونیخ ، منچستر سیتی تا 16 آخر


رابرت لواندوفسکی بایرن مونیخ را در راه پیروزی 3-1 مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا قرار داد ، در حالی که دارندگان پیوستن به منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی با دو بازی گروهی ، در حالی که لیورپول شکست خورد و مارسی اکنون صاحبان سابقه ناخواسته. در شبی که باشگاه ها خبر از درگذشت دیگو مارادونا با یک دقیقه سکوت به یاد آرژانتینی قبل از تمام بازی های لیگ قهرمانان اروپا گرفتند ، بایرن به یک پانزدهمین پیروزی متوالی در این رقابت رسید.

اخبار

لواندوفسکی درست قبل از نیمه وقت در آلیانز آرنا خالی ، 14 امین گل این فصل و همچنین هفتاد و یکمین گل خود در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند ، و او را با رائول رئال مادرید در رده سوم لیست تمام تاریخ پشت سر کریستیانو قرار داد رونالدو (131) و لیونل مسی (118).

کینگسلی کومان گل دوم بایرن را به ثمر رساند و پس از آنکه لروی سانه در گل سوم خود ضربه سر بگذرد ، قبل از اینکه مرگیم بریشا یک گل برای قهرمان اتریش به ثمر برساند.

مارک روکا برای بایرن اخراج شد ، اما آنها حداکثر 12 امتیاز دارند و به عنوان برنده گروه A صعود می کنند ، در حالی که اتلتیکو مادرید در رده دوم قرار دارد اما پس از اینکه 0-0 در خانه توسط لوکوموتیو مسکو برگزار شد ، در اروپا همچنان به زحمت ادامه می دهد.

پیش از این سیتی پپ گواردیولا با جابجایی فیل فودن از پشت پا از رحیم استرلینگ و کسب پیروزی یک بر صفر مقابل المپیاکوس در یونان ، پیشرفت چهارم را کسب کرد و چهارمین برد از چهار گروه در گروه C بود.

سیتی 21 تلاش برای گلزنی داشت و صراحت در حمله باعث نگرانی می شود ، حتی اگر پیشرفت اروپایی آنها فرم متوسط ​​لیگ برتر را فراهم کند.

گواردیولا ، که شاگردانش فقط به یک امتیاز از دو مسابقه پایانی خود برای صعود به گروه نیاز دارند ، گفت: “این می آید ، ما دوست داریم کارهای بیشتری انجام دهیم ، اما روزی می آید و همه چیز را از بین می برد.”

– 13 بدشانسی برای مارسی –

پورتو که مقام دوم را دارد پس از پیروزی 2-0 در مارسی در آستانه پیوستن به آنها در مرحله مقدماتی قرار دارد ، این سیزدهمین شکست پیاپی تیم فرانسوی در این رقابت ها بود که در سه دوره از رقابت های 12-12 تا 2011 برگزار می شود.

زیدو سانوسی نیجریه ای شش دقیقه قبل از نیمه وقت به پورتو برتری داد و سرخیو اولیویرا بعد از اخراج مارکو گروجیچ ، هافبک قرضی لیورپول برای تیم پرتغالی ، یک پنالتی در نیمه دوم به ثمر رساند.

مارسی که مدافع خود را لئوناردو بالاردی اخراج کرده بود ، اکنون نمی تواند به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد.

آندره ویلا-بواس ، مربی مارسی گفت: “ما به سطح پایین رسیده ایم.”

لیورپول شش بار قهرمان اروپا پس از سقوط 2-0 مقابل آتالانتا در آنفیلد ، هنوز مطمئن نیست که به مرحله بعد صعود کند.

سه هفته پس از شکست 5-0 مقابل همان تیم در ایتالیا ، لیورپول با ترکیب اصلی ضعیف دست و پنجه نرم کرد و جوزپ ایلیچیچ قبل از دریافت گل دوم رابین گوسنس ، بازیکن آلمانی ، آتالانتا را در اول ساعت قرار داد.

“یورگن کلوپ” ، مدیر لیورپول ، خلاصه بازی را “یک شکست شایسته در یک بازی دشوار” دانست.

لیورپول با 9 امتیاز در رده نخست گروه D قرار دارد ، دو امتیاز از آتالانتا و آژاکس فاصله دارد که در خانه میدتیلند 3-1 پیروز شدند.

گل های نیمه دوم توسط رایان گراونبرچ ، نوسیر مازراوی و دیوید نرس ​​باعث افزایش امیدهای آژاکس شد ، اوور مابیل برای پنالتی دانمارکی ها که دیرهنگام اریک سویاتچنکو کاپیتان خود را اخراج کرده بود از نقطه پنالتی تسلیت گفت و هنوز یک امتیاز ثبت نکرده است. آژاکس هفته آینده به لیورپول می رود.

– خطر برای رئال –

در همین حال ، اینترمیلان در آستانه حذف در مرحله گروهی پس از اخراج آرتورو ویدال است که در خانه 2-0 به رئال مادرید سقوط کرد.

ادن هازارد برای اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن رئال از روی نقطه پنالتی در سن سیرو برتری زودهنگام را به میهمانان داد و ویدال قبل از استراحت با دیدن دو کارت زرد به دلیل اختلاف نظر سریع ، از زمین اخراج شد.

در نیمه دوم یک شوت رودریگو به آخرف حکیمی وارد شد تا نتیجه 2-0 شود و رئال پس از باخت 3-2 در خانه مقابل شاختار دونتسک در اولین بازی خود در راه صعود از گروه B است.

تبلیغ شده

شاختار 4-0 به بوروسیا مونشنگلادباخ باخت ، لارس استیندل یک پنالتی زد و نیکو الودی ، بریل امبولو و اسکار وند نیز هدف قرار گرفتند تا آلمانی ها در رده بالای گروه باقی بمانند.

بارسلونا ، یوونتوس ، چلسی و سویا روز سه شنبه بلیط خود را برای مرحله حذفی مشت کردند.

مباحث ذکر شده در این مقاله