لیگ قهرمانان: اعتصاب دیرهنگام “خوش شانس” آلوارو موراتا یورو را به صعود به مرحله یک هشتم نهایی می رساند


آلوارو موراتا گفت که “پس از بدست آوردن یک برنده دیرهنگام ،” خوش شانس “شد و کریستیانو رونالدو نیز گلزنی کرد ، زیرا یوونتوس روز سه شنبه با پیروزی 2-1 برابر فرنسواروس راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شد. میرتو اوزونی در بازی گروه G در تورین در دقیقه 19 به برتری مجارستانی منجر شد. اما رونالدو در اولین گل خود در این فصل لیگ قهرمانان 35 دقیقه در گل تساوی به گل رسید و رکورد خود را به 131 گل در مسابقات رساند. و موراتا از نیمکت بیرون آمد تا با پنجمین گل خود در مرحله گروهی در این مدت پیروزی را دو دقیقه بعد از زمان مصدومیت مهر و موم کند.

اخبار

اسپانیایی گفت: “امروز فکر می کنم من روی دروازه شانس آوردم ، اما کسی شانس را به خاطر نمی آورد ، همه گل را به خاطر می آورند و بس.”

“این یک بازی پیچیده بود ، اکنون در لیگ قهرمانان اینطور است.”

آندره پیرلو اولین هدف خود را به عنوان مربی یوونتوس بدست آورد که پس از سقوط ایتالیایی ها در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک شانزدهم نهایی لیون در فصل گذشته ، از Maurizio Sarri سرمربیگری کرد.

پیرلو گفت: “هدف ما این بود كه مسابقه را با نگرشی متفاوت شروع كنیم ، اما وقتی این بازیهای ظاهراً ساده را انجام می دهید با مشكل روبرو می شوید.”

“بازی ما خیلی کند بود. ما فشار زیادی وارد نکردیم ، بعد از بسیاری از مسابقات ، داشتن همین شدت طبیعی است.

“بچه ها در واکنش نشان دادن و تلاش برای پیروزی در پایان خوب بودند. ما نتیجه را گرفتیم ، این مسئله مهم است.”

فرنكواروس قهرمانان ایتالیا را تحت فشار قرار داد و آنها اولین پیروزی خود در مرحله گروهی را از سال 1995 دنبال كردند ، زیرا در خانه خود در بوداپست با نتیجه 4-1 پیروز شدند.

سرخی ربروف مربی گفت: “نتیجه تنها دلیل ناامید شدن است.”

“بازیکنان احساس ناراحتی می کنند ، اما آنها باید به نحوه بازی خود افتخار کنند.”

– De Ligt “قهرمان” –

جورجیو کیه لینی و لئوناردو بونوچی مصدوم بودند اما پیرلو از نحوه بازگشت ماتیس دی لیگت پس از جراحی شانه در ماه آگوست خوشحال بود.

مدافع هلندی در کنار دانیلو در نیمه میانی بازی کرد و الکس ساندرو و خوان کوادرادو به عنوان مدافعان کناری ، آخر هفته گذشته به میدان رفتند.

پیرلو ، سرمربی سابق آژاکس گفت: “او یک قهرمان است ، علی رغم اینکه در اوایل 20 سالگی است کاپیتان است. او یک بازگشت مهم است.”

پائولو دیبالا با بازوبند کاپیتانی ، در کنار رونالدو از جلو حرکت کرد اما آرژانتینی نتوانست مربی یوونتوس را تحت تأثیر قرار دهد.

پیرلو گفت: “دیبالا خیلی خوب عمل نکرده است ، اما او در حال رشد است زیرا از یک دوره بی تحرکی ناشی می شود.”

“او هفته ها آنتی بیوتیک مصرف کرده و طبیعی است که کمی بیشتر طول بکشد. اما برای بهبودی مجبور است از آستانه خود عبور کند.”

رونالدو آرژانتینی را برای اولین ضربه به دروازه پس از یک چهارم ساعت آماده کرد ، اما دروازه بان دنیس دیبوش مانع تلاش از نزدیک شد.

و این میهمانان بودند که چهار دقیقه بعد ، با چرخاندن اوزونی به سانتر برگشتی توکماک نگوئن ، نفوذ کردند.

رونالدو در دقیقه 33 یک گل را به دلیل آفساید اعلام کرد اما لحظاتی بعد هیچ اشتباهی انجام نداد ، قبل از اینکه یک ضربه محکم و چپ پا را در خانه ایجاد کند ، با یک چرخش منظم در خارج از منطقه فضا ایجاد کرد.

پرتغالی که در این فصل دو بازی اول اروپایی را با ویروس کرونا از دست داد ، تعداد گلهای خود در لیگ قهرمانان اروپا را به 70 گل رساند و برابر لیونل مسی ستاره بارسلونا قرار گرفت.

او یک ثانیه قبل از پایان ساعت محروم شد ، و فدریکو برناردسکی نیز پس از آن نزدیک شد و کارهای چوبی را به هم زد.

پیرلو بعد از ساعتی با تعویض سه گانه موراتا ، فدریکو کیزا و دژان کولوسفسکی را به جای دیبالا ، برناردسکی و وستون مک کنی تعویض کرد.

موراتا تأثیر فوری داشت و توپ را برای رونالدو ارسال کرد اما دیبوز محکم نگه داشت.

تبلیغ شده

10 دقیقه از وقت اسپانیایی یک فرصت را از دست داد و پس از برخورد با پاس Chiesa به چوب برخورد کرد.

اما مهاجم سابق اتلتیکو مادرید سر خود را به سانتر کوادرادو رساند و توپ زیر لیبوس افتاد.

مباحث ذکر شده در این مقاله