لیگ قهرمانان اروپا: یورگن کلوپ یکی از “بزرگترین شبهای” خود را هنگام دیدن جوانان از لیورپول خوشحال می کند


یورگن کلوپ پیروزی یک بر صفر لیورپول مقابل آژاکس را صعود کرد تا به جمع 16 تیم نهایی برسد و یکی از بزرگترین شبهای خود در لیگ قهرمانان با توجه به شرایط لیست طولانی مدت است. جوانان قرمزها شانس خود را برای درخشش به دست آوردند زیرا كورتیس جونز ، 19 ساله ، تنها گل را به ثمر رساند ، در حالی كه كائویمین كلههر در اولین بازی اش مقابل اروپا ، غول هلندی را پاك نگه داشت. پیروزی همچنین باعث می شود مردان کلوپ با یک بازی فراوان در گروه D پیروز شوند ، به آلمانی اجازه می دهد هفته آینده به برخی از ستاره های خود استراحت خارج از خانه میدتیلند را بدهد. کلوپ که لیورپول را به دو فینال راهنمایی کرده و در سال 2019 قهرمان این رقابت ها شده است ، گفت: “صادقانه بگویم ، از آنجا که من (در) لیورپول هستم ، برای احساسی که احساس می کنم ، یکی از بزرگترین شبهای لیگ قهرمانان اروپا است.”

اخبار

“بدون طرفداران در آن ، مهمترین ، سخت ترین و استثنایی ترین بازی بود.”

Kelleher مجبور شد جای Alisson Becker را که قبل از شروع بازی به لیست مصدومیت های طولانی Klopp اضافه می کرد ، در بازیابی کند ، در حالی که Andrew Robertson در نیمه اول نیاز به بندهای سنگین مچ پا داشت.

لیورپول در حال حاضر بدون ویرجیل ون دایک ، جو گومز ، الکس اوکسلید-چمبرلین ، نبی کیتا ، ژردان شقیری ، ترنت الکساندر-آرنولد و جیمز میلنر به دلیل مصدومیت نبود.

کلوپ اضافه کرد: “دلایل زیادی برای لبخند زدن وجود ندارد زیرا این مصدومیت روی حیله و تزویر است. پسران خود را به آن بازی می اندازند.”

“بچه ها چطور بازی کردند. روبو با یک ضربه درست به مچ پا که خودش را از داخل رد می کرد ، هندو (جوردن هندرسون) با یک ضربه مناسب به پشت ، خودش را هل داد. جینی (Wijnaldum) من هیچ حرفی برای او ندارم ، کورتیس جونز چه بازی برای یک پسر 19 ساله. من امشب واقعا افتخار می کنم. “

جونز یکی از ذینفعان غایبان با دقایق بیشتری در ترکیب تیم اصلی در این فصل بوده است و نزدیک به شکستن بن بست قبل از نیمه وقت بود که تلاش پیچش خود را پس از فقط شش دقیقه از پست خارج کرد.

این هافبک پس از آنکه زنده بود برای رسیدن به برنده دقیقاً قبل از ساعت مشخص بود که عبور از ارتفاع نکو ویلیامز برای آندره اونانا دروازه بان آژاکس انتخاب آسان بود ، اما او در عوض سعی کرد توپ را برای یک ضربه عقب عقب بگذارد و هنگامی که از زمین خارج شد جونز از پشت دروازه مخفی کاری کرد تا توپ را به تور بدون محافظ تبدیل کند.

کلوپ افزود: “این چنین است که گاهی اوقات ، در شرایطی که مشکلاتی وجود دارد ، همیشه فرصتی برای شخص دیگری وجود دارد و او این کار را به طرز استثنایی انجام داد.”

آژاکس از زمان باخت در خانه مقابل لیورپول در هشت بازی شکست نخورده بود ، اما آنها نتوانستند راهی برای کلاهر الهام گرفته پیدا کنند.

– لحظه جنون –

تمام بازی های قبلی این جوان ایرلندی در مسابقات جام حذفی انجام شده بود و او مجبور شد تا روی دروازه بزرگ کلین شیت کند تا پرواز به سمت چپ خود انجام دهد تا تلاش طولانی مدت نوسیر مازارویی را عقب بکشد.

در اوایل نیمه دوم ملاخو توسط Kelleher دوباره محروم شد ، اما دیوید نرس ​​باید ضربه برگشتی را به محوطه جریمه زد.

آژاکس اکنون باید هفته آینده آتالانتا را در آمستردام شکست دهد و یک شانزدهم نهایی شود و آنها پشیمان شدند که شاید فقط یک لحظه جنون از آنانا باشد.

اسپانیایی پس از بهترین حرکت لیورپول در این دیدار با حضور هندرسون و صلاح ، با یک ذخیره عالی جبران خسارت کرد تا تلاش روبرتو فیرمینو را به پست خود حفظ کند تا آژاکس را در بازی حفظ کند.

اما كلهره دو دقیقه دیگر یك توقف بهتر ایجاد كرد تا ضربه سر قدرتمند كلااس-جان هونتلار را از فاصله خالی به نقطه زده تا لیورپول را روی خط ببیند.

تبلیغ شده

یک کلوپ خوشحال به زمین مسابقه دوید تا پس از سوت پایان بازی دروازه بان خود را در آغوش بگیرد و امیدوار است که تیمش برای یک دوره عمیق دیگر در مرحله حذفی سال جدید در سلامت باشد.

کلوپ گفت: “شما هرگز نمی دانید پسران چه واکنشی نشان می دهند.” “من واقعاً از میزان آرامش و خوشبختی او خوشحالم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله