لیگ قهرمانان اروپا: هانسی فلیک لودز ، مدیر دروازه بان کلاس جهانی ، مانوئل نویر ، مدیر بایرن مونیخ پس از شکست دادن RB سالزبورگ

لیگ قهرمانان اروپا: هانسی فلیک ، مدیر بایرن مونیخ ، مانوئل نویر ، دروازه بان کلاس جهانی پس از شکست RB سالزبورگ

هانسی فلیک با تمجید از مانوئل نویر گفت که دومی “دروازه بان کلاس جهانی” است.© خبرگزاری فرانسه


هانسی فلیک ، مدیر بایرن مونیخ پس از پیروزی مقابل RB سالزبورگ ، با تمجید از مانوئل نویر گفت كه دومی “دروازه بان كلاس جهانی” است. امروز پنجشنبه بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 3-1 برابر RB سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد. وب سایت رسمی باشگاه به نقل از فلیک گفت: “هدف ما این بود که امروز مرحله گروهی را به پایان برسانیم. اما ما زندگی را برای خود سخت کردیم زیرا بسیاری از توپ های آسان را به خصوص در نیمه اول به ما هدیه دادیم.”

اخبار

“در نیمه دوم بهتر بود و حتی پس از اخراج هم مشکلی نداشتیم. من راضی هستم – بازی چهارم ، پیروزی چهارم ، امروز از کارایی خود بسیار راضی هستم و خیلی ساده یک دروازه بان کلاس جهانی داریم پشت سر ما ، “اضافه کرد.

در خلال مسابقه ، روبرت لواندوفسکی کمی قبل از نیمه وقت بایرن مونیخ را پیش انداخت. کینگزلی کومان و لروی سانه در نیمه دوم هر کدام یک گل به ثمر رساندند زیرا بایرن مونیخ پیروزی را ثبت کرد.

تبلیغ شده

با تأمل درمورد بازی ، نویر گفت که تیمش در نیمه دوم باید “بالا بروند”.

“مهمترین چیز برای من این است که ما در این بازی پیروز شدیم – چهارمین بار متوالی که در لیگ قهرمانان این کار را انجام داده ایم. این واقعیت که ما برندگان گروه هستیم یک گام واضح در مسیر درست است. ما ما باید در نیمه دوم آن را بالا ببریم ، ما می خواستیم آن را جمع کنیم. ما امروز در مقابل یک تیم قدرتمند سالزبورگ بازی کردیم و موقعیت هایی مانند وردربرمن همیشه ممکن است اتفاق بیفتد. دفاع همیشه می خواهد دروازه خود را تمیز نگه دارد ، اما این نیست همیشه امکان پذیر است. “

مباحث ذکر شده در این مقاله