لیگ قهرمانان اروپا: نیمار دو منفجر کرد منچستر یونایتد ، به خط زندگی لیگ قهرمانان PSG می دهد


پاری سن ژرمن گامی عظیم در جهت جلوگیری از خروج زود هنگام شرم آور از لیگ قهرمانان برداشته و منچستر یونایتد را با تلاش برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی ترک کرد زیرا نیمار در پیروزی 3-1 در اولدترافورد گلزنی کرد. پاری سن ژرمن ، یونایتد و آر بی لایپزیگ هم اکنون با یک بازی مانده در رده های بالای گروه H با 9 امتیاز مساوی هستند. اما قهرمانان فرانسه در حالی صندلی رانندگی را در اختیار دارند که میزبان روز سه شنبه استامبول باشاک شهیر را حذف کردند ، در حالی که یونایتد هنگام سفر به آلمان به یک امتیاز نیاز دارد. توماس توچل ، سرمربی پاری سن ژرمن گفت: پیروزی در اولدترافورد یکی از بزرگترین چالش های جهان است. “تیم نشان داد که شکست را قبول نمی کنند.” ما یک گام بزرگ برداشتیم ، یک گام بسیار سخت ، اما هنوز باید آخرین قدم را برداریم. ما هنوز هم باید سخت کار کنیم ، با همان ذهنیت ، همان آتش بازی کنیم. “

اخبار

پس از اینکه مارکوس راشفورد بازی را زود باز کرد و نیمار را لغو کرد ، بازیکنان اوله گونار سولسکایر در اوایل نیمه دوم با بازی 1-1 آماده شدند.

سولسکایر گفت: “ما چند موقعیت بزرگ ، لحظه های بزرگ داشتیم و این تفاوت زمانی است که به بازی های بزرگ می رسید.”

با این حال ، تصمیم سرمربی یونایتد مبنی بر عدم جانشینی فرد قبل از اخراج فرد ثانیه ای پس از گلزنی مارکینوس به گل دوم پاری سن ژرمن ، یک اشتباه ساده لوحانه بود که به سود تیمش تمام شد.

هافبک برزیلی خوش شانس بود که از کارت قرمز فرار کند که فقط بعد از بررسی ضربه سر لئاندرو پاردس کارت زرد به او نشان داده شد.

سولسکایر که اعتراف کرد در نیمه وقت تصمیم به ایجاد تغییر دارد قبول کرد: “فرد نباید سرش را به سمت او بگذارد ، یا این چیزی نیست یا کارت قرمز است ، او کمی ماندن خوش شانس است.”

“ما در مورد آرام ماندن ، ماندن روی پاها صحبت کردیم و مورد دوم در هیچ جایی کارت کارت زرد نیست.”

اوایل روز چهارشنبه برنده فقید لایپزیگ در یک هیجان 4-3 در استانبول فشار بر پاری سن ژرمن را برای پیروزی و نگه داشتن سرنوشت خود در دست خود در روز 6 مسابقه قرار داد.

وقتی نیمار به ضربه انحرافی کیلیان امباپه برخورد کرد تا داوید دخیا را دفع کند ، مهمانان درخشان پاسخ دادند و فقط پس از شش دقیقه به جلو رفتند.

اولین فرار خوش شانس فرد در حالی رخ داد که دائر ایتالیایی ، دائله اورساتو ، داور ایتالیایی تصمیم گرفت کارت زرد پس از بررسی حادثه ضربه سر کافی باشد.

وقتی شوت راشفورد با انحراف بد از دانیلو به سمت راست کیلور ناواس رفت ، توچل خشمگین شد وقتی که یونایتد فقط به هشت دقیقه دیگر احتیاج داشت تا بیشترین استفاده را از این ضربه بدست آورد.

– خانم مارسیال –

اما اگر شانس پی اس جی قبل از تعطیلات از بین رفته بود ، آنها در ابتدای دوره دوم از طریق افتضاح یونایتد اجازه لازم را گرفتند.

آنتونی مارسیال پس از کار درخشان راشفورد و ادینسون کاوانی به نوعی با گل به رحمت خود فرو رفت.

کاوانی پس از 200 بار گلزنی در هفت فصل حضور در پارک دو پرنس ، بهترین گلزن پی اس جی است ، اما اروگوئه ای با پایان یافتن قراردادش در ژوئن ، مجاز به ترک رایگان بود.

این جوان 33 ساله با انتقاد از انتقام با یک تراشه حساس بیش از ناواس فاصله داشت که قبل از آنکه بلوک شجاع مارکوئینوس بار دیگر مارسیال را انکار کند ، از انتقام انتقام گرفت.

آینده توکل به عنوان سرمربی PSG با عدم موفقیت در مرحله گروهی دچار تردید خواهد شد ، اما او با تغییر سیستم کمک بزرگی کرد تا حساسیت تیم خود را در ضد حمله با معرفی آندر هررا و میچل باکر تقویت کند. .

دخیا با یک ضربه باورنکردنی از باکر در سمت چپ خود یک مهار باورنکردنی انجام داد ، اما این فقط PSG را به عقب انداخت تا چند ثانیه پیش بیفتد ، زیرا از کرنر توپ ، توپ را برای مارکوینوس شکست داد تا از فاصله دور به خانه برود.

مارکینوس به RMC Sport گفت: “ما می دانستیم که جزئیات کمی تفاوت را ایجاد می کند.” “آنها شانس خود را نگرفتند ، ما موقعیت خود را گرفتیم و امشب خوشحال هستیم.

“در نیمه دوم ما شهامت و شخصیت بازی و ریسک پذیری را داشتیم. مربی به ما اعتماد به نفس داد و به ما گفت که ریسک کنیم. این کار بسیار خوب بود و ما بسیار راضی هستیم.”

تبلیغ شده

کمتر از یک دقیقه پس از گل ، یونایتد سرانجام 10 نفره شد زیرا شانس فرد علی رغم بازی توپ قبل از این که هررا را لگد کند ، تمام شد.

و PSG مقداری از انتقام برای حذف خیره کننده خود در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 را با ثبت یک پیروزی بزرگ با یک سوم در زمان توقف هنگامی که نیمار گل تساوی رافینیا را به ثمر رساند ، به دست آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله