لیگ قهرمانان اروپا: زین الدین زیدان مصمم است که پس از آخرین شکست شاختار دونتسک به شکست رئال مادرید تبدیل شود


زین الدین زیدان پیشنهادات خود را مبنی بر اینکه می تواند از رئال مادرید دور شود ، نگران کرد و گفت که غول های اسپانیایی پس از شکست 2-0 مقابل شاختار دونتسک در روز سه شنبه ، دومین شکست خود از اوکراینی ها در این لیگ قهرمانان ، شایسته باخت نیستند و امید آنها برای رسیدن به لیگ برتر است. 16 آخر در تعادل. بازیکنان تعویضی دنتینیو و مانور سلیمان هر دو گل نیمه دوم را در کی یف به ثمر رساندند چون شاختار 13 بار قهرمان اروپا را متحیر کرد ، او قبلاً در ماه اکتبر 3-2 در مادرید پیروز شده بود.

اخبار

شاختار در دو مسابقه اخیر خود در گروه B مقابل بروسیا مونشنگلادباخ با نتیجه کلی 10-0 شکست خورده بود ، اما این پیروزی به آنها اجازه داد تا با یک بازی مانده بالاتر از رئال به مقام دوم گروه برسند.

گلادباخ با یک امتیاز از این قسمت بالاتر است ، در حالی که شاختار به لطف رکورد برتر خود مقابل رئال ، برتری بالایی را در اختیار دارد.

با این حال ، برد 3-2 اینترمیلان در خارج از گلادباخ نه تنها ایتالیایی ها را زنده نگه داشت ، بلکه خسارت رئال را نیز کاهش داد ، که اکنون می داند یک پیروزی در خانه آلمان مقابل ژرمن ها هفته آینده انجام خواهد داد ، صرف نظر از اینکه شاختار در این دیدار چطور به سر می برد آخرین بازی.

مادرید از سال 1997 هر ساله از گروه خود خارج شده است و بنابراین عدم موفقیت در صعود به عنوان یک فاجعه تلقی می شود ، اما زیدان گفت باشگاهی را که تاکنون منجر به سه پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در لالیگا شده است ترک نخواهد کرد. دو جادو به عنوان مربی.

زیدان گفت: “من اصلاً استعفا نمی دهم.” “ما همیشه لحظات دشواری را سپری خواهیم کرد و در حال اجرا هستیم ، اما باید ادامه دهیم.”

فرانسوی که تیمش در آخر هفته هم شکست خورد ، با نتیجه 2-1 در خانه مقابل آلاوس در خانه رفت و اضافه کرد: “من قدرت لازم برای ایجاد شرایط را دارم و می خواهم همه چیز را برای انجام این کار بدهم ، بازیکنان نیز هستند.” لالیگا

“ما خوب بازی کردیم و مستحق چیزهای بیشتری بودیم. فقط باید سرمان را بالا ببریم و به بازی بعدی فکر کنیم.”

– مبارزه بدون راموس –

رئال در حال بازگشت به صحنه پیروزی خود مقابل لیورپول در فینال 2018 بود ، اما آنها در سرما و برف در ورزشگاه المپیک کیف سایه ای از خود سابق خود را به نظر می رساندند ، و نتیجه بیشتر نشان می دهد که هنگام تعویض دفاعی سرخیو راموس چقدر دلتنگ می شوند. او آنجا نیست

این هفتمین شکست رئال در 9 مسابقه اخیر لیگ قهرمانان بود که آنها بدون راموس که در حال حاضر مصدوم است بازی کرده اند.

شاید اگر مارکو آسنسیو در دقیقه 5 گل می زد به جای اینکه پاس کریم بنزما را به تیر دروازه بزند ، روند بازی متفاوت رقم می خورد ، اما آنها در پنج مسابقه آخر خود در سومین شکست در سومین شکست قرار گرفتند.

در نیمه اول دنتینیو جایگزین جونیور موراس مصدوم شده بود و برزیلی درست قبل از ساعت به گل دروازه رسید.

تبلیغ شده

فرلاند مندی توپ ویکتور کووالنکو را در محوطه جاسوسی کرد اما فقط موفق شد آن را روی بشقاب بگذارد تا دنتینیو از تیبو کورتوا عبور کند.

قهرمان اوکراین در حالی که هشت دقیقه باقی مانده بود ، در ضد حمله از پیروزی خود در ضد حمله اطمینان حاصل کرد ، زیرا سلیمان ، ملی پوش اسرائیلی ، توپ را در نیمه راه برداشت و بدون چالش پیش از آنکه موقعیت خود را انتخاب کند ، پیش رفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله