لیگ قهرمانان اروپا: رابرت لواندوفسکی به “کینگ گرد” مولر دو برابر بیماری را تقدیم می کند

لیگ قهرمانان: رابرت لواندوفسکی دو برابر بیماری را اختصاص می دهد

رابرت لواندوفسکی دو گل خود را به گرد مولر تقدیم کرد.© توییتر


روبرت لواندوفسکی پس از گلزنی مهاجم لهستانی در هفتاد و پنجمین زادروز افسانه بیمار بایرن مونیخ ، دو گل خود را در شکست سه شنبه لیگ قهرمانان مقابل سالزبورگ به گرد مولر اختصاص داد لواندوفسکی یک پنالتی نیمه اول را به گل تبدیل کرد ، سپس یک گل دوم را به ثمر رساند زیرا بایرن از پذیرفتن گل زودهنگام دور شد تا پیروزی قانع کننده 6-2 در اتریش را بدست آورد. لواندوفسکی اواخر روز سه شنبه در اینستاگرام خود نوشت: “من می خواهم اهداف خود را به یک افسانه واقعی گرد مولر ، 75 سالگرد تولد او تقدیم کنم.”

اخبار

“مقیاس آنچه شما بدست آورده اید من را وادار می کند هر روز کار کنم تا حداقل کمی به عظمت شما نزدیک شوم.”

“قوی بمان ، پادشاه گرد”.

مولر از زوال عقل رنج می برد و در یک خانه مراقبت ویژه زندگی می کند ، و اوایل این هفته همسرش اوسچی گفت که برنده جام جهانی 1974 “در خواب آرام آرام به زندگی پس از مرگ می رود”

چهاردهمین پیروزی متوالی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا پس از سه موفقیت متوالی ، 5 امتیاز از نزدیکترین رقیب اتلتیکو مادرید فاصله داشت.

لواندوفسکی در فصل گذشته بهترین باند 34 گل در بوندس لیگا را به ثمر رساند و قبلاً در پنج بازی اول لیگ خود در 20/20/20 ده بار گلزنی کرده است.

تبلیغ شده

مهاجم سابق بوروسیا دورتموند در تلاش است تا رکورد خارق العاده مولر در 40 پرواز در 34 بازی در مبارزات 1971/72 رکورد شگفت انگیز در آلمان را در 40 پرواز از بین ببرد.

بالای جدول بایرن روز شنبه با اختلاف اختلاف دو تیم به دورتموند رده دوم سفر می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله