لیگ قهرمانان اروپا: بارسلونا بعد از پیروزی دینامو کیف ، راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شود


بارسلونا در روز سه شنبه با دو بازی فراوان به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد زیرا مارتین بریثویت در پیروزی 4-0 مقابل دینامو کیف دو بار گلزنی کرد. لیونل مسی در میان چند بازیکن اصلی بود که برای بارسا استراحت کردند ، اما دبل Braithwaite ، و همچنین گلهای Sergino Dest و جایگزین آنتوان گریزمان کاتالان ها را با خیال راحت دید و به یوونتوس پیوست تا از گروه G صعود کند. مقام اول و دوم هنوز مشخص نشده است ، هفته آینده بارسلونا قبل از تصمیم احتمالی در خانه یووه ، در خارج از خانه در فرنسواروس بازی کرد که به لطف یک برنده فقید آلوارو موراتا ، تیم مجارستان را در تورین 2-1 شکست داد.

اخبار

رونالد کومان گفت: “ما به هدف خود رسیدیم.” “ما گرسنه به نظر می رسیدیم و چهار گل به ثمر رساندیم. بازیکنان مهم توانستند استراحت کنند و جوانان شایسته دقیقه خود هستند.”

کومان پس از گرفتن حداکثر امتیاز از سه بازی اول خود ، فرصت چرخش در کیف را پیدا کرد زیرا مسی و فرنکی دو یونگ به طور کامل از ترکیب تیم کنار گذاشته شدند در حالی که جوردی آلبا و گریزمان هر دو نیمکت بودند.

در عوض ، کومان از ترکیب جوانی نام برد که شامل اولین حضور بزرگسالان اسکار مینگوئزا در دفاع میانی است ، در حالی که فرانسیسکو ترینکائو ، پدری و کارلس آلنا نیز فرصت های تحت تأثیر قرار دادن را داشتند.

در اواخر بازی های Konrad de la Fuente و Matheus Fernandes نیز اولین بازی ها را تحویل گرفتند.

مطمئناً رقابتی سخت تر از دینامو برای پیمایش وجود خواهد داشت اما مینگوئزا 21 ساله ترکیب داشت و با توجه به کمبود فعلی بارسلونا در خط دفاعی ، ممکن است دوباره به او اعتماد شود. جرارد پیکه ، ساموئل امتیتی ​​و رونالد آراوخو همگی مصدوم هستند.

کومان گفت: “او نشان داده است که می توانیم روی او حساب کنیم.”

برایت وایت مطمئناً با گرفتن تعداد گلهای خود برای بارسا از 13 به 3 در 13 دقیقه ، گل دوم یک پنالتی و بازگشت شایسته برای عملکرد خستگی ناپذیر ، هیچ مشکلی برای او ایجاد نکرد.

پیروزی همچنین به فرم عالی بارسا در اروپا ادامه می دهد ، که کاملاً در تضاد با مبارزات آنها در لالیگا است ، جایی که آنها پس از شکست یک بر صفر روز شنبه مقابل اتلتیکو مادرید در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند.

دینامو نیز بدون ویکتور تسیانکوف بهترین گلزن خود که بیمار بود ، تهی شد و آنها هرگز مانند تهدیدهای برگشت در ماه گذشته حریفان خود را تهدید نکردند.

آنها اکنون برای کسب مقام سوم و راهیابی به لیگ اروپا با فرنسواروس می جنگند.

در نیمه اول بارسلونا بر توپ مسلط بود اما حتی در صورت عدم خطر از سمت میزبان ، حتی در وقت استراحت ، نتوانست یک دفاع مصمم دینامو را نقض کند.

دروازه آغازین از یک منبع بعید به دست آمد زیرا Dest یک پاس به آلنا شلیک کرد و در حالی که توپ در لبه محوطه به Braithwaite برگردانده شد ، Dest توپ را بدست گرفت ، آن را به بهترین شکل انجام داد و برای اولین گل خود به گوشه دور شوت زد. باشگاه.

وقتي كه بريتوايت پنج دقيقه بعد به گوشه آلنا در پشت دروازه ختم مي شد ، مي رسيد و سپس او را از نقطه پنالتي به سه گل رساند ، بعد از اينكه دونس پوپوف از پشت به سمت ديدار از سد دفع توپ آلبا ضربه زد.

تبلیغ شده

پوپوف قبلاً بهترین فرصت دینامو را در پست پشت سر می زد در حالی كه كومن تغییراتی را در گریزمان ، آلبا و ریكی پوئیگ ایجاد كرده بود.

Puig باید قبل از گریزمان ، چهارمین کاهش در Skest را ایجاد کند ، اما با کمترین سرعت اسکی را انجام می داد ، و با رانندگی در صحنه و یک پیروزی راحت ، یک بازی جذاب را کنترل می کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله