لیگ قهرمانان اروپا: اولیویه ژیرود چلسی را در 16 بازی اخراج کرد


چلسی روز سه شنبه با دو مسابقه به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان رسید که پس از یک اعتصاب دیرهنگام اولیویه ژیرود باعث پیروزی آبی پوشان 2-1 برابر رن شد. ضربه سر قدرتمند مهاجم فرانسوی در وقت های تلف شده امتیازات را برای شاگردان فرانک لمپارد پس از اینکه سرهو گیراسی در نیمه اول بازی کالوم هادسون-اودیی را تساوی داد ، قاپید. پس از پیروزی 2-1 تیم اسپانیایی در کراسنودار ، چلسی در مرحله بعد توسط سویا ، رقیب گروه E پیوست. هر دو تیم 10 امتیازی هستند و 9 امتیاز بالاتر از رده سوم کراسنودار است و اکنون برای رسیدن به مقام اول و پایان مرحله گروهی مبارزه می کنند.

اخبار

چلسی می تواند وظایف داخلی خود را متمرکز کند ، تاتنهام هاتسپور ، رهبر لیگ برتر ، آخر هفته از استمفوردبریج بازدید می کند ، به لطف ژیرود خارج از تیم ، که به دلیل فوتبال منظم تر قبل از مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان سال آینده ، قصد جدایی خود را دارد.

لمپارد به پخش کننده انگلیسی BT Sport گفت: “من یک مشکل دارم زیرا ما تامی را داریم که خوب بازی می کند … من دو بازیکن در موقعیت مشابهی دارم که برای یک مکان می جنگند. این یک مشکل خوب است.”

“اولی (ژیرود) دقیقه خود را بدست می آورد ، زیرا ما برنامه شلوغی داریم ، هر چند روز یک بار بازی می کنیم.”

چلسی با قدرت شروع کرد و باید از همان لحظه هفتم جلو بود که تیمو ورنر با عبور از روی رحمتی که داشت ضربه کم عبور هادسون-اودوی را از بالای دروازه زد.

پیروزی اولیه آنها در دقیقه 22 پس از بازی عالی Mason Mount ، پاداش داده شد ، که قبل از مشاهده هادسون-اودوی غارتگر در سمت راست ، توپ را در نزدیکی منطقه خود بدست آورد.

مونت با پاس طولانی ، همکار خود را در آکادمی چلسی انتخاب کرد. وینگر قبل از عبور از آلفرد گومیس ، دو ضربه به دست آورد.

مونت ممتاز انگلیس بدشانسی آورد که هشت دقیقه بعد گومیس با مهار عالی یک گل مهار را به سود تیم میهمان دو برابر نکرد تا مانع تلاش خود برای دور زدن پس از عقب نشینی بن چیلول شود.

دروازه بان ادوارد مندی در آغاز بازگشت خود به باشگاهی که چلسی در تابستان او را به خدمت گرفت شروع آرامی داشت ، اما میزبان پس از یک دوره افتتاحیه سخت در این مسابقه جای خود را به دست آورد.

جیمز لیا سیلیکی در دقیقه 32 پس از برگشت توپ از روی کورت زوما به او ضربه زد. سپس رن شروع به ایجاد برخی مشکلات برای چلسی کرد.

مندی تفاوتی که با سیو های محکم Guirassy و Damien Da Silva نسبت به پایان دوره ابتدایی به چلسی ایجاد کرده نشان داد.

چلسی فکر می کرد اندکی پس از وقفه یک ثانیه اضافه می کند اما ضربه سر ورنر در آفساید قرار گرفت و رنس همچنان آنها را با مشکل روبرو کرد.

مندی در دقیقه 73 هنگامی که بدن خود را در مقابل ضربه سر قدرتمند Gerzino Nyamsi قرار داد ، مهار شب خود را انجام داد و سپس برای جلوگیری از گل روی ضربه برگشت ، ضربه محکم زد.

تبلیغ شده

رن فکر می کرد که وقتی Guirassy بدون مارک ضربه سر ماندی را زد ، چلسی را با 5 دقیقه مجازات مجازات کردند.

اما ژیرود کمتر از یک دقیقه به وقت استراحت پس از دفع توپ توسط گومیس از روی یک اشتباه دیگر ورنر ، اجازه داد تا این بازیکن فرانسوی به عنوان سرمربی چلسی در مرحله یک هشتم نهایی قرار گیرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله