لیگ قهرمانان اروپا: استفانی فراپارت در حالی که یوونتوس از دینامو کیف پیروز شد تاریخ داوری خود را ثبت کرد


Stephanie Frappart اولین زنی شد که روز چهارشنبه در مسابقات لیگ قهرمانان مردان قضاوت کرد در حالی که کریستیانو رونالدو در پیروزی 3-0 یوونتوس مقابل دینامو کیف ، 750 امین گل حرفه ای خود را به ثمر رساند. Frappart 36 ساله پیش از این به عنوان اولین زنی که در لیگ 1 قضاوت می کند تاریخ را ثبت کرده و مسئولیت فینال سوپرجام یوفا 2019 بین لیورپول و چلسی را بر عهده گرفت. او همچنین در اکتبر اولین بازی خود را در لیگ اروپا انجام داد. فابیو پاراتیچی ، افسر ارشد فوتبال یوونتوس پیش از بازی Frappart گفت: “سد دیگری شکسته شده است ، ما می دانیم که او بسیار خوب است ، که مهمترین و اساسی ترین چیز است.”

اخبار

قهرمانان ایتالیا همراه با بارسلونا ، رهبر گروه G در مرحله یک هشتم نهایی قرار داشتند ، اما هنوز هم می توانند اسپانیایی ها را به مقام اول صعود کنند ، سه امتیاز پشت سر آنها قبل از سفر به نیوکمپ سه شنبه آینده.

آندره پیرلو ، مربی یوونتوس که تیمش در تورین با نتیجه 2-0 به بارسا باخت ، بازی که رونالدو با ویروس کرونا از دست داد ، گفت: “ما برای بارسلونا آماده هستیم.”

“اینها بازیهایی هستند که از نظر عزت نفس فصل را تغییر می دهند و ما برای بردن به آنجا خواهیم رفت.

“اما ابتدا دربی (تورین) وجود دارد و ما باید روی لیگ تمرکز کنیم. حتی اگر واجد شرایط باشیم ، این مهم نه تنها برای رده بندی بلکه برای پیشرفت ما نیز مهم است.

“اما من از بازی و رویکرد بچه ها راضی هستم. من جوان هستم و می دانم که باید مانند بازیکنانم پیشرفت کنم ، اما به کارم ادامه می دهم.”

– موفقیت Chiesa –

یوونتوس در زمین با اوکراینی ها که در 20 اکتبر نیز 2-0 در کیف شکست داده بودند ، مشکلات کمی در زمین داشت.

قبل از اینکه به رونالدو و آلوارو موراتا کمک کند دو گل دیگر در نیمه دوم اضافه کنند ، فدریکو کیزا با الهام از پیروزی ، 21 دقیقه دروازه حریف را به ثمر رساند.

جورجی بوشچان دروازه بان دینامو در دقیقه 17 ضربه سر وستون مک کنی را مهار کرد.

اما پنج دقیقه بعد ، کیهسا ، هافبک سابق فیورنتینا با ضربه سر الکس ساندرو برخورد کرد تا بوشچان را برای اولین گل خود از زمان پیوستن به یوونتوس از دو ماه پیش شکست دهد.

رونالدو پس از نیم ساعت به چوب کار پرداخت ، در حالی که بوشان نیز در اوایل نیمه دوم ستاره پرتغالی را انکار کرد.

موقعیت مهمان مهمان کمی بود اما وویچچ سچزنی خوب کار کرد تا مانع از گلزنی ویکتور تسگگانکوف شود.

درست قبل از رسیدن ساعت ، Chiesa ایتالیا قبل از ارسال یک پاس کم برای موراتا ، از جناح راست استفاده کرد و بوشچن را با فشار به مسیر رونالدو وارد کرد تا از فاصله نزدیک به آن ضربه بزند.

تبلیغ شده

این بازیکن 35 ساله رکورد لیگ قهرمانان خود را به 132 گل در این رقابت ها افزایش داد و تعداد گل هایش برای باشگاه و کشور را به 750 گل رساند.

کیزا در حالی که 25 دقیقه باقی مانده بود ، درگیر گل سوم شد و 25 دقیقه باقی مانده بود ، موراتا را انتخاب کرد ، که قبل از شوت زدن در ششمین گل فصل خود در لیگ قهرمانان ، سه ضربه به دست آورد و در اوکراین نیز یک بریزه گل زده بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله