لیگ بزرگ باش: یوهان بوتا از بازنشستگی خارج می شود ، برای Hobart Hurricanes بازی کند


روز دوشنبه هوبارت هاریکان اعلام کرد که یوهان بوتا ، همه کاره سابق آفریقای جنوبی ، از بازنشستگی خارج می شود تا در دوره آینده لیگ بزرگ باش (BBL) برای آنها بازی کند. همه کاره ها برای BBL غریبه نیستند ، زیرا او قبلاً سه فصل با Adelaide Strikers از سال 2012 تا 2014 بازی کرده است ، قبل از اینکه از 2015 تا 2018 به سیدنیکسکسرز بپیوندد و سپس برای HBart Hobricanes برای BBL 08.

اخبار

در ژانویه 2019 ، بوتا دلیل خستگی جسمی خود را در مورد تصمیم خود برای بازنشستگی فوری عنوان کرد ، با این حال اکنون بوتا می گوید که پس از نزدیک به دو سال از بازی در سطح بالا احساس می کند بدنش تازه شده و هنوز چیزهای زیادی دارد که می تواند به این گروه ارائه دهد.

“بدیهی است ، Hurricanes آخرین تیمی است که من با آن به پایان رساندم ، و پایان نهایی که می خواستم نبود. در آن فصل چهار بازی برای انجام وجود داشت و بچه ها کریکت بسیار خوبی بازی می کردند. فکر نمی کردم بوتا در انتشار رسمی توفانهای هوبارت گفت: من فرصتی دیگر برای بازی پیدا کردم و سپس با بن روهرر و گریف (آدام گریفیت سرمربی) گفتگو کردم – آنها گفتند که ممکن است فرصتی برای من ایجاد شود.

“این انتخاب بین” آیا من مربیگری خود را ادامه می دهم یا اولین بازی های سوپرلیگ پاکستان را از دست می دهم. “

“من فکر کردم که مثل همیشه تناسب اندام دارم و احساس می کنم هنوز هم می توانم به تیم کمک کنم. بازی را از دست داده ام اما واقعاً نمی خواستم آن را بیرون بگذارم و بگویم” آیا می توانم شما من را انتخاب می کنید “در صورت عدم موفقیت ، بنابراین ما آن را ساکت نگه داشتیم از زمانی که برای اولین بار در مورد آن در مرکز شیلد در آدلاید صحبت کردیم و به آرامی از آنجا ساخته شد”.

ملی پوش سابق آفریقای جنوبی با توجه به اینکه اکنون یک شهروند استرالیا است ، بار دیگر به عنوان یک بازیکن محلی به توفان ها خواهد پیوست.

بوتا ، عضو تیم ببرهای تاسمانی ، چارلی واکیم ، به عنوان بازیکنان جانشین متیو وید و تیم پین در حالی که وظایف بین المللی را بر عهده دارند ، پیوست.

Wakim بیست و نه ساله یک آدمک دست راست دستی است و تجربه قبلی BBL را به عنوان عضوی از آکادمی سیدنی سیکسرز دارد.

تبلیغ شده

کیبل جواهر ، متخاصم محلی نیز به عنوان بازیکن جایگزین به تیم ملحق می شود ، در حالی که میچ اوون بهبودی خود را از شکستگی استرس کامل می کند.

Hurricanes هنگامی که در روز پنجشنبه 10 دسامبر در Blundstone Arena به مصاف سیدنی سیکسرز قهرمان قهرمان در می رود ، BBL 10 را آغاز می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله