لیگ بزرگ باش: کریکت استرالیا نوآوری های سه قانون جدید را معرفی می کند


کریکت استرالیا روز دوشنبه سه نوآوری جدید قانون (Power Surge ، X-Factor Player و Bash Boost) را معرفی کرد که در نسخه آینده لیگ Big Bash (BBL) اجرا خواهد شد. در نسخه آینده BBL ، با افزودن Power Surge به طرف خفاش کنترل بیشتری بر مراحل ابتدایی خود داده خواهد شد. بازی قدرت به چهار اوور کوتاه شده است ، که در ابتدای نوبت ها ثابت شده است. دو تیم اضافی در مورد “Power Surge” می توانند توسط تیم مبارزه کننده از هر یازدهم به بعد هر زمان بخواهند.

اخبار

این تیم ها همچنین توانایی تغییر استراتژی در رقم 10 بیش از زمان ابتدایی و جایگزینی در یک بازیکن X-Factor را دارند. این بازیکن که به عنوان بازیکن دوازدهم یا سیزدهم در صفحه تیم نامگذاری شده است ، می تواند جایگزین هر بازیکنی شود که هنوز خفاش ندارد یا کاسه بازی بیش از یک بار نیست.

این تلاش و تلاش در دوره دوم با معرفی Bash Boost پاداش می گیرد. چهار امتیاز مسابقه برای هر مسابقه بیشتر خواهد بود – سه امتیاز برای برد کلی و یک امتیاز Bash Boost که در نیمه راه دوره دوم اعطا می شود.

تیمی که تعقیب می کند ، اگر بیش از معادل 10 برابر مخالفت خود باشد ، Bash Boost را دریافت می کند. اگر آنها عقب باشند ، قسمت فیلد امتیاز را دریافت می کند.

“معرفی این نوآوری های جدید دلیل دیگری است که باعث شده است KFC BBL | 10 فصل هیجان انگیزترین دوره تاریخ لیگ باشد. Power Surge ، X-Factor و Bash Boost اولویت بندی امتیازات ، کریکت هیجان انگیز ، معرفی جدید زاویه های استراتژیک و اطمینان از این که همیشه در کل مسابقه چیزی برای بازی وجود دارد. “

وی افزود: “ما اطمینان داریم كه طرفداران ما آنچه را كه این نوآوری ها در بازی به وجود می آورند دوست خواهند داشت زیرا بسیاری از بازیکنان برتر T20 جهان ، به علاوه نسل بعدی ستاره های استرالیایی ، آنها را در زمین زنده می كنند.”

تکامل شرایط بازی KFC BBL به دنبال انبوه خرید بازیکنان ستاره ای در سراسر لیگ و معرفی بازیکن سوم خارج از کشور در بازی XI یک باشگاه انجام می شود.

تبلیغ شده

خفاش ، بولر و همه کاره در رده بندی ICC T20I در رده های برتر جهان برای باشگاه های KFC BBL در داوید مالان ، رشید خان و محمد نبی امضا کرده است. علاوه بر این ، افرادی مانند میچل استارک ، سام بیلینگز ، جانی بایرستو ، نیکلاس پوران ، کارلوس براتوایت ، جیسون روی ، الکس هیلز ، مورن مورکل و عمران طاهر نیز به طور برجسته در KFC BBL | 10 ظاهر می شوند.

یک برنامه کامل برای فصل آینده منتشر شده است ، با برگزاری 21 مسابقه که در ماه دسامبر برگزار می شود. این فصل در اولین مسابقه در 10 دسامبر در تاسمانی و ACT آغاز می شود و در اواخر ماه مسابقات به کوئینزلند و استرالیای جنوبی منتقل می شوند.

مباحث ذکر شده در این مقاله