لیگ بزرگ باش بانوان: سیدنی سیکسرز برای خطای اداری جریمه شد

Womens Big Bash League: سیدنی سیکسرز برای خطای اداری جریمه شد

سیدنی سیکسرز پیش آلن سالیوان ، کمیسر ارشد رفتار کریکت استرالیا حاضر شد.© توییتر


سیدنی سیکسرز روز یکشنبه پس از گزارش خود از خطای اداری در روز شنبه مسابقات لیگ بزرگ باش بانوان (WBBL) برابر ملبورن رنجیدز ، در مقابل آلن سالیوان ، کمیسر ارشد رفتار کریکت استرالیا حاضر شد. سالیوان با در نظر گرفتن موارد ارسالی هر دو طرف ، تصمیم به مجازات 25000 AUD جریمه نقدی گرفته است که 15000 AUD آن برای 12 ماه تعلیق شد. “کریکت استرالیا تأکید زیادی بر صحت تمام مسابقات دارد ، از جمله پیروی از قوانین و مقررات مربوط به قرارداد بازیکن. این نقض توسط سیدنی سیکسرز ، اگرچه ماهیت جدی داشت ، به دلیل اقدامات باشگاه در طول گذشته تأثیر کمتری داشت. بازی شب. به همین ترتیب ، ما از یافته های آلن سالیوان QC پشتیبانی می کنیم ، از جمله تعلیق 15000 دلار از جریمه 25000 دلاری اعمال شده ، “شان کارول ، رئیس یکپارچگی و امنیت CA ، در یک انتشار رسمی CA گفت.

اخبار

این مسئله مربوط به هایلی سیلور-هولمز بود كه از مصدومیت برمی گشت و اینكه اسناد و مدارك او قبل از شروع مسابقه ارائه نشده بود ، باعث شد وی صلاحیت انتخاب در مسابقه را نداشته باشد.

با پی بردن به خطا ، سیدنی سیکسرز به مسئولان WBBL اطلاع داد و سیلور-هولمز را از مسابقه حذف کرد. سیلور-هولمز نه خفاش کرد و نه برای مسابقه دویدن Renegades.

تبلیغ شده

با شنیدن موضوع ، سالیوان به جدی بودن این تخلف اعتراف کرد ، اما او همچنین به این واقعیت اشاره کرد که سیکسرها خود گزارش داده بودند و پس از فهمیدن خطا ، سریعاً برای حذف سیلور-هولمز از مسابقه حرکت کردند.

حداکثر مجازات 50،000 AUD و / یا مجازات های بیشتر با توجه به ماهیت نقض و این واقعیت که Sixers در این مسابقه شکست خورد و بر نرخ خالص اجرای آنها تأثیر منفی گذاشت ، مناسب ارزیابی نشد.

مباحث ذکر شده در این مقاله