لیگ بزرگ باش: آزمایشات مجیب اور رحمان برای ویروس کرونا مثبت است

لیگ بزرگ باش: آزمایشات مجیب اور رحمان برای ویروس کرونا مثبت است

آزمایش مجیب اور رحمان برای COVID-19 مثبت است.© خبرگزاری فرانسه


این باشگاه روز جمعه اعلام کرد ، مجیب اور رحمان ، عضو بین الملل اسپینر افغانستان و عضو بین الملل بریزبن هیت ، در حال بهبودی از COVID-19 است. این چرخنده افغانستان هفته گذشته از خانه خود در کابل سفر کرد اما علائم آن را در دوره قرنطینه اجباری خود در این هفته گزارش کرد. مجیب تا زمانی که از وی برای برقراری ارتباط با تیم Heat برای لیگ Big Bash (BBL) آینده محروم شود ، همچنان تحت مراقبت از وزارت بهداشت کوئینزلند باقی خواهد ماند.

اخبار

تری سوونسون ، مدیر عامل کریکت کوئینزلند گفت که رفاه حال مجیب بیشترین نگرانی برای QC و بریزبن هیت است.

وب سایت بریزبن هیت به نقل از Svenson گفت: “ما با مقامات مربوطه همکاری خواهیم کرد تا از صحت و سقم بازیکن اطمینان حاصل کنیم. او مرد جوانی است که دور از خانه است و اطمینان خواهیم داشت که از وی مراقبت می شود.” به قول

بریزبن هیت برای دهمین دوره نسخه BBL مجدداً موجیب را امضا کرد.

آلیستر گفت: “سلامتی و ایمنی بازیکنان ، کارکنان و جامعه وسیع ما اولویت اصلی ما در این فصل است. هم مجیب و هم بریزبن هیت از پشتیبانی کامل ما برخوردار هستند و ما اطمینان خواهیم داشت که با بهبودی وی کلیه پروتکل های دولت کوئینزلند نیز رعایت می شود.” دابسون ، رئیس لیگ های بزرگ باش کریکت استرالیا.

تبلیغ شده

در فصل دهم BBL که از 10 دسامبر آغاز می شود ، روز آخر فصل عادی در 26 ژانویه برگزار می شود و دارای یک تقسیم سه ضرب بین SCG (یک مسابقه) و MCG (دو مسابقه) است.

سری فینال پنج مسابقه در تاریخ 29 ژانویه آغاز می شود. آخرین بازی در 6 فوریه برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله