لیگ برتر: یورگن کلوپ از “معجزه” یاد می کند که لیورپول برای چهار تیم برتر می جنگد

یورگن کلوپ در روز جمعه «معجزه‌های» گذشته را به یاد آورد، اما اذعان کرد که سرنوشت لیورپول در دستان آن‌ها نبود، زیرا تیم سرخ‌پوشش به دنبال صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر است. ماه گذشته قرمزها با 10 امتیاز کمتر از منچستریونایتد در رده چهارم، در رده هشتم قرار داشتند، اما 6 پیروزی متوالی آنها را به رتبه پنجم رسانده است و تنها یک امتیاز از رقبای سرسخت خود که یک مسابقه در دست دارند، عقب تر است. کلوپ که تیمش سه بازی باقی مانده دارد که روز دوشنبه از لستر در معرض خطر سقوط شروع می شود، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود به بازگشت های قابل توجه قبلی از جمله شکست 3-0 بازی رفت برای شکست بارسلونا در قهرمانی اروپا یادآور شد. نیمه نهایی لیگ 2019.

لیورپول همچنین در سال 2021 از موقعیتی به ظاهر غیرممکن در لیگ برتر برای جواز حضور در جمع چهار تیم برتر به دست آمد، با دروازه بان آلیسون بکر که در یکی از بازی های خود در وست بروم یک برنده ضربات ایستگاهی به ثمر رساند.

کلوپ گفت: “همه کسانی که در این لحظات نقش داشته اند، هرگز آن را در تمام زندگی ما فراموش نخواهند کرد، همین طور است.” “این به این معنی است که بخشی از ماست.

زمانی که معجزات اتفاق افتاد ما در اطراف بودیم، این درست است. اما آن زمان هنوز در دستان ما بود. بنابراین باید مقابل وست بروم گل می زدیم و باید مقابل بارسلونا پیروز می شدیم.

اکنون ما باید برنده شویم، اما این بدان معنا نیست که چیزی تغییر کرده است زیرا سایر تیم‌ها می‌توانند تمام بازی‌های خود را ببرند – این تفاوت است.

کلوپ اعتراف کرد که قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر، که تضمین کننده جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده است، چند هفته پیش “کاملاً دور از چشم” به نظر می رسید.

او در مورد فشار احتمالی روی تیم های بالاتر از آنها گفت: “نیوکاسل و منچستریونایتد (مقام سوم) احتمالاً اگر ما نبودیم خوشحال تر می شدند … اما با این حال احتمال بیشتری وجود دارد که این کار را انجام دهند. اگر آنها را به پایان برسانند. فصل بالاتر از ما، آنها شایسته آن هستند.”

سرمربی آلمانی که تیمش در فصل گذشته به کسب یک چهار گانه بی سابقه نزدیک شده بود، گفت که پیروزی تیمش پس از یک مبارزات انتخاباتی ناسازگار، لحن فصل آینده را تعیین کرده است.

او گفت: «این دوره بسیار مهم است، زیرا به همه ما نکاتی عظیم در مورد اینکه چگونه می‌تواند به نظر برسد، می‌دهد و همه می‌دانیم که در مراحل اولیه هستیم.»

ما باید پیشرفت کنیم، باید زیاد تمرین کنیم، خیلی کار کنیم تا همه چیز طبیعی‌تر و واضح‌تر برای پسرها باشد که دقیقاً چه می‌خواهیم.

همه اینها درست است. به همین دلیل بسیار مهم است که آن را زود شروع کرده باشید و یک فصل بازی نکنید و در موقعیت 10 یا 11 قرار بگیرید.

وی افزود: همه می دانند که ما در مسیر درستی پیش می رویم و این واقعا مفید است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله