لیگ برتر هند: KKR پس از ارسال مسابقه با استفاده از تصویر Dinesh Karthik ، وحشیانه کنترل می شود

IPL 2020: دینش کارتیک از 14 بازی فقط 169 اجرا کرد.© BCCI / IPL


Kolkata Knight Riders (KKR) یک فصل فراموش نشدنی لیگ برتر هند را پشت سر گذاشت زیرا برای دومین سال متوالی موفق به صعود به پلی آف نشد. KKR کاپیتان خود را در نیمه راه لیگ تغییر داد زیرا تیم تصمیم گرفت تا Eoin Morgan انگلیس را به عنوان رهبر تیم جایگزین Dinesh Karthik کند. با این حال ، حتی این حرکت نمی تواند KKR را به مرحله پلی آف برساند. کارتیک در مسابقات با خفاش شکست خورد و از 14 بازی فقط 169 اجرا کرد. روز جمعه ، قهرمانان دو بار IPL با ارسال تصویری از کاپیتان سابق خود – Karthik و درخواست طرفداران برای شناسایی یک توپ کریکت واقعی از سه گنجانده شده در تصویر ، در توییتر خود مسابقه ای را برای طرفداران خود ارسال کردند.

اخبار

هواداران از عملکرد تیم در IPL امسال ناراضی بودند و خیلی زود حق رای دادن و بازیکنی را که به دروازه بان حمله می کرد ، ترول کردند.

یک هوادار ، با انتقاد از فرم کارتیک ، گفت که او به هیچ وجه نمی تواند با توپ تماس بگیرد. این هوادار در توییتر خود نوشت: “خوب … او نمی تواند هیچ كسی را بزند.”

“لبه نگهبان مثل همیشه” یکی دیگر به آن پیوست.

یکی از طرفداران در توئیت خود نوشت: “شوالیه اردک چشم عقاب مناسب خواهد بود.”

KKR با 14 امتیاز از همان تعداد بازی در رده پنجم جدول امتیازات قرار گرفت.

حق رای دادن مستقر در کلکته ، مراحل لیگ را با همان امتیازات Royal Challengers Bangalore و SunRisers Hyderabad که روز جمعه در Eliminator به مصاف هم می روند ، به پایان رساند ، اما به دلیل ضعف نرخ اجرای خالص ، در مرحله پلی آف حضور نداشت.

تبلیغ شده

گرانترین استخدام KKR پت کامینز فقط توانست 12 ویکت را در کل فصل انتخاب کند.

همچنین ، آسیب دیدگی همه جانبه انفجاری آنها آندره راسل را مجبور به از دست دادن تعدادی از بازی های IPL 2020 کرد که در نهایت برای حق رای دادن بسیار پر هزینه بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله