لیگ برتر هند 2020: Sanjay Manjrekar سکوت کاربر توییتر “مانند معلم برای بچه ها”

IPL 2020: سانجی منجرکار معلم شد تا نظر خود را به یک کاربر توییتر منتقل کند.© Sanjay Manjrekar / Instagram


سانجی منجرکار روز یکشنبه با یک کاربر توییتر درگیر شد که چه کسی باید جایزه مرد مسابقه را در دومین بازی مقدماتی لیگ برتر هند 2020 دریافت کند. یک کاربر توییتر به یکی از توییت های قبلی منجرکار پاسخ داد که کریکت سابق اظهار نظر کرده است در مورد اینکه چه کسی باید مرد مسابقه در مقدماتی 1 بین سرخپوستان بمبئی و پایتخت های دهلی باشد. “هنگام قضاوت در مورد جایزه MOM ، باید به نحوه قرارگیری بازی در مرحله نیمه رسید ، MI تقریباً بازی را با مهر و موم کرده بود. بنابراین تأثیر پیروزی در مسابقه توسط بتمن ها ایجاد شد. با احترام به Boult & Bumrah ، مادر منجرکار در 6 نوامبر توئیت کرده بود.

اخبار

کاربر ، که در 7 نوامبر به این توییت پاسخ داده بود ، پاسخ دیگری را با اشاره به درگیری روز یکشنبه بین دهلی و SunRisers حیدرآباد ارسال کرد.

“sanjaymanjrekar آیا باید جایزه مرد مسابقه را به شیخار داوان بدهیم؟” کاربر را توییت کرد.

دهاوان در ابتدای دهلی با زدن 78 ضربه 50 توپ را به ثمر رساند ، همانطور که دهلی پس از پیروزی در اول بازی و ضربه اول ، 189/3 را به ثمر رساند.

یک مانجرکار غیر پلاس پاسخ داد: “من باید عقایدم را برای برخی از افراد مانند معلم برای بچه ها در دبستان توضیح دهم. منظور من از این بود که مسابقه تمام شد ، به نیمه راه نگاه کنید تا ببینید چطور مسابقه آماده می شود ، اگر بتمن ها یا بولینگ ها ایده خوبی بگیرید ، در نهایت آنها را برنده بازی کرد. “

بمبئی در مقدماتی 1 با 57 دوی دهلی را شکست داده بود زیرا دو نفر از ضرب و شتم خود – ایشان کیشان و سوریاکومار یداو – به دهه پنجاه رسیدند.

تبلیغ شده

دهلی با تعقیب 201 ، سه تیم برتر خود را برای اردک از دست داد و بیشتر قبل از اینکه با ترسو در 143/8 به پایان برسد ، بازی را انجام می داد و بازی و یک مکان بالقوه در فینال را از دست داد.

این ممکن است باعث شود مشاهده منجرکار بعد از مسابقه ، او که قهرمان سابق هندی در هند بود ، حتی در مواجهه با برخی مخالفت ها ، در روند فکرش کاملاً واضح بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله