لیگ برتر هند 2020: AB De Villiers پیام صمیمانه ای را برای طرفداران RCB ارسال می کند

IPL 2020: AB De Villiers پیام صمیمانه ای برای Royal Challengers بنگلور ، طرفداران ارسال می کند

IPL 2020: Challengers Royal AB AB Villiers Bangalore در Eliminator ناک اوت شد.© AB de Villiers / اینستاگرام


AB de Villiers پس از پایان مبارزات IPC 2020 RCB با شکست مقابل SunRisers Hyderabad در Eliminator ، به تیم لیگ برتر هند خود Royal Challengers Bangalore ادای احترام قلبی کرد. دی ویلیرز برای ارسال تصویری از این زمان صرف شده در RCB در این فصل به شبکه های اجتماعی رفت و نوشت: “با نگاه کردن به یکی از لذت آورترین سفرهای گذشته! ما با هم بسیار سرگرم شدیم و خاطراتی ایجاد کردیم که برای همیشه ماندگار خواهد بود. که تمام راه را ازroyalchallengersbangalore پشتیبانی کرد. “

اخبار

RCB با 14 امتیاز در رده چهارم جدول امتیازات قرار گرفت و در 6 نوامبر در Eliminator به مصاف SRH رفت.

علیرغم 56 گل دی ویلیر از تنها 43 توپ ، RCB از 20 پرست خود توانست فقط 131 را از 7 بازی کنترل کند.

در پاسخ ، 50 شکست ناپذیر کین ویلیامسون و یک همکاری 65 درصدی بدون شکست با جیسون هولدر SRH را از خط خارج کرد و به مقدماتی 2 جایی که آنها با پایتخت های دهلی روبرو شدند ، وارد مرحله مقدماتی شد.

با این حال ، دو روز بعد SRH در دوربین IPL متوقف شد زیرا دهلی با 17 ران SRH را شکست داد تا اولین فینال IPL خود را انجام دهد.

فینال IPL 2020 اکنون بین مدافع عنوان قهرمانی هندی های بمبئی برگزار می شود که در جدول رده بندی قرار گرفت و با برنده شدن در مقدماتی 1 فینال شد و پایتخت های دهلی ، تیم بمبئی در مقدماتی 1 شکست داد.

تبلیغ شده

دی ویلیرز با 454 دوش در 45.40 و ضربات 158.74 با پنج پنجاه مسابقه را به عنوان سومین گلزن برتر RCB پس از Devdutt Padikkal و Virat Kohli به پایان رساند.

به طور کلی ، de Villiers 4849 اجرای IPL از 169 مسابقه دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله