لیگ برتر هند 2020: کی روش پولارد در مورد پیوند خود با هاردیک و کرونال صحبت می کند و “پاندیای دقیق” کیست. تماشا کردن

IPL 2020: کی روش پولارد درباره پیوند خود با هاردیک و کرونال صحبت می کند و اینکه چه کسی است

IPL 2020: کیونر پولارد درباره پیوند خود با برادران پاندیا – هاردیک و کرونال صحبت کرد.© BCCI / IPL


كیرون پولارد و برادران پاندیا – هاردیك و كرونال – به عنوان یك دزد در سرخپوستان بمبئی ضخیم هستند. آنها وارد صحنه می شوند تا یکی پس از دیگری در ترکیب خفاش قرار بگیرند و یک پیوند نزدیک در خارج از زمین نیز دارند – پولارد می گوید: “هاردیک پاندیا وجود دارد و سپس پاندایا باهوش تر.” بمبئی ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که نشان می دهد چگونه Pollard و برادران Pandya در زمین و خارج از زمین به هم پیوند می خورند و چگونه انرژی عفونی Hardik از زمین به شدت درون زمین تبدیل می شود.

اخبار

“برای ما ، رابطه ای که ما در خارج از زمین داریم به زمینه کریکت فراتر می رود. ما احساسات مشابهی را داریم. نوع افراد ما فقط به خاطر اینکه می خواهیم کمک کنیم ، لذت می بریم و از سپاسگزار و سپاسگزار برای هر فرصتی که به ما ارائه می شود ، “گفت پولارد.

رفاقت خارج از زمین نیز در حالی بازی کرده است که هاردیک در این فصل نیز به عنوان یکی از کلاهبرداران اصلی بمبئی در نظم میانی پایین ظاهر شده است. او از 13 بازی 278 دوش را با نرخ اعتصاب 182.89 و یک پنجاه به ثمر رسانده است.

پولارد در این فصل با یک هاردیک یک صعود رو به رو شد ، اگرچه دو بازی دیگر نیز انجام داده است و از 15 مسابقه 259 دوش را با ضربات 190.44 با یک پنجاه گل به ثمر رسانده است.

تبلیغ شده

او همچنین با سرعت متوسط ​​بازوی راست خود چهار ویکت انتخاب کرده است و در هنگام مرگ مقابله با شانس های اساسی کرده است.

Krunal مانند دو مورد دیگر کلیک نکرده است اما با این وجود در مواردی نیز موثر بوده است. او از 15 بازی 108 دوش به دست آورده و با چرخش انگشت بازوی چپ خود شش ویکت گرفته است.

مباحث ذکر شده در این مقاله