لیگ برتر هند 2020: پایتخت های دهلی عکسهای محبوب ترین هواداران در آستانه DC و SRH Clash را به اشتراک می گذارند. عکسها را ببینید

IPL 2020، DC vs SRH: پایتخت های دهلی عکسهای محبوب ترین طرفداران را به اشتراک می گذارند.  عکسها را ببینید

IPL 2020: پایتخت های دهلی در مقدماتی 2 IPL 2020 با SunRisers Hyderabad روبرو می شوند.© BCCI / IPL


پایتخت های دهلی در حال آماده شدن برای دیدار مهم مقدماتی 2 مقابل SunRisers Hyderabad در روز یکشنبه هستند. در آستانه بازی بزرگ مقابل تیم تحت هدایت دیوید وارنر در ورزشگاه شیخ زاید در ابوظبی ، آنها در اینستاگرام شرکت کردند تا تصاویری از محبوب ترین هواداران این تیم را به اشتراک بگذارند. در پستی با عنوان “#DCDoggos” ، پایتخت های دهلی عکس های سگ هایی را که لباس ژاکت و ژاکت DC دارند ، به اشتراک گذاشت. “Matchday Roars” ، همراه با یک شکلک قلب و یک شکلک سگ به پست اضافه کردند.

اخبار

پایتخت های دهلی اولین بازی مقدماتی را به بومی های بمبئی واگذار کردند ، اما فرصت دوم را دارند تا به فینال لیگ برتر هند (IPL) 2020 صعود کنند.

در همین حال ، SunRisers Hyderabad با غلبه بر Royal Challengers Bangalore در Eliminator به Qualifier 2 راه یافت.

برنده این دیدار در فینال به مصاف هندی های بمبئی شایع می رود.

پایتخت های دهلی قصد دارند اولین عنوان IPL خود را بدست آورند.

این یک مسابقه دشوار برای دی سی خواهد بود ، زیرا SRH با 11 پیروزی در 17 مسابقه ، از جمله دو بار دیدار در این فصل ، از یک نتیجه رو در رو بهتر برخوردار است.

تبلیغ شده

دی سی امیدوار است که بتواند سرعت شلیک آنها را بدست آورد. کاگیسو ربادا و آنریچ نورتژه یک بخش اصلی از مرحله DC برای حذفی بوده است و شریاس اییر کاپیتان امیدوار است که آنها بتوانند نمایش های برنده را ارائه دهند.

مهمترین دستور عدم شلیک آنها یکی دیگر از مواردی است که آنها به دنبال چرخش هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله