لیگ برتر هند 2020: لالیگا به عنوان قهرمانی جام هندی های بمبئی ، روهیت شارما را تبریک می گوید


لیگ فوتبال اسپانیا لالیگا پس از هدایت هند بمبئی به عنوان قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، به روشیت شارما ، سفیر مارک خود ، به رسانه های اجتماعی تبریک گفت. سرخپوستان بمبئی روز سه شنبه با پنج ویکت پایتخت دهلی را شکست داده و پنجمین جام IPL خود را کسب کردند. روهیت شارما کاپیتان آنها در تمام پیروزی های قهرمانی بود. لالیگا از حساب رسمی خود توییت کرد: “# لالیگا به خاطر کسب 6مین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر هند به سفیر برند @ ImRo45 تبریک می گوید.” “یک تبریک بزرگ به همه طرفدارانIPL در آنجا!” اضافه شد

اخبار

روهیت شارما در دسامبر سال 2019 به عنوان سفیر برند لالیگا منصوب شد.

روهیت شارما به غیر از پنج جام کسب شده با سرخپوستان بمبئی ، در سال 2009 با بازی Deccan Chargers نیز به عنوان بازیکن عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.

پس از اینکه توسط پایتخت های دهلی به میدان رفت ، بمبئی حریفان خود را به 7/156 در فینال IPL 2020 در دبی محدود کرد.

روهیت شارما سپس با 51 توپ 68 ، تعقیب و گریز را لنگر انداخت ، زیرا بمبئی با هشت بار زایمان برنده شد.

“من کاملاً خوشحالم که چطور اوضاع در کل فصل پیش رفت. ما در ابتدا گفتیم که به عادت پیروزی احتیاج داریم. ما نمی توانستیم چیزی بیشتر بخواهیم ، درست با پول از توپ 1 و ما هرگز به عقب نگاه نکردیم روهیت بعد از مسابقه گفت.

روهیت گفت: “من فکر می کنم اعتبار زیادی به افرادی می رسد که در پشت صحنه کار می کنند – اغلب آنها مورد توجه قرار نمی گیرند. کار ما خیلی قبل از شروع IPL شروع شد و ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که خلا in های موجود در فصول گذشته را پر کرده ایم.” ستایش از تلاش های کارکنان پشتیبانی سرخپوستان بمبئی.

تبلیغ شده

هندی های بمبئی با پنج عنوان در هشت سال گذشته موفق ترین تیم IPL هستند. Chennai Super Kings با سه عنوان پشت سر آنها قرار دارد ، در حالی که Kalkata Knight Riders موفق به کسب دو عنوان شده است.

سرخپوستان بمبئی که در سال 2019 نیز جام محبوب را کسب کردند ، تنها دومین تیم دفاع از عنوان خود شدند.

مباحث ذکر شده در این مقاله