لیگ برتر هند 2020: شیخار داوان “سپاسگزار” برای بازی دوباره کریکت ، از “فوق العاده” کارکنان پایتخت های دهلی استقبال می کند


همانطور که سیزدهمین دوره لیگ برتر هند به پایان رسید ، شیخار داوان ، پایتخت های دهلی ابراز خوشحالی کرد که می تواند دوباره کریکت بازی کند. این مسابقات روز سه شنبه به پایان رسید زیرا سرخپوستان بمبئی در فینال موفق به شکست پایتخت های دهلی شدند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. بمبئی در ورزشگاه بین المللی دبی با پنج ویکت دهلی را شکست داد. در ابتدا ، مسابقات قرار بود در ماه مارس آغاز شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. با وجود چندین دستورالعمل ، این مسابقات از 19 سپتامبر در امارات آغاز شد.

اخبار

“این تجربه در امارات متحده عربی توسط افراد خارق العاده ای که در کنار من بودند بهتر شد. سپاسگزار فرصت شما برای رفتن به آنجا و بازی دوباره کریکت. از همه کسانی که در @ DelhiCapitals شرکت داشتند متشکرم – هم تیمی ها ، مربیان ، مدیریت و هواداران من ، “داوان توییت کرد.

در اوایل روز ، راویچندران اشوین ، پایتخت های دهلی ، از تلاش های شورای کنترل کریکت در هند (BCCI) برای کنار گذاشتن مسابقات در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا استقبال کرده بود.

“این شب ما نبود !!DelhiCapital آفرینmipaltan ، برندگان سزاوار و بسیار بالینی از طریق مسابقات @ ImRo45 @ ShreyasIyer15. آخرین اما قطعا کمترین نیست ، این یک تلاش فوق العاده توسطIPLBCCI برای کشیدن بود تورنمنت مانند این در این شرایط سخت “، اشوین توییت کرده بود.

در خلال فینال ، روهیت شارما 68 بار اجرا کرد تا به سرخپوستان بمبئی کمک کند تا هدف 157 را که توسط پایتخت های دهلی تعیین شد ، تعیین کند.

تبلیغ شده

برای دهلی ، Shreyas Iyer و Rishabh Pant پنجاه امتیاز به دست آوردند تا مجموع قابل احترامی را در هیئت مدیره به ثبت برسانند.

با این پیروزی ، سرخپوستان بمبئی مدعی پنجمین عنوان IPL خود شدند. حق رای دادن پیش از این در سال های 2013 ، 2015 ، 2017 و 2019 برنده مسابقات بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله