لیگ برتر هند 2020: ساچین تندولکار توضیح می دهد که چرا تعقیب و گریز در نیمه دوم آسان شده است


ساچین تندولکار ، کشتی گیر سابق هند ، روز پنجشنبه دلیل این تیم را که اخیراً در لیگ برتر هند (IPL) تعقیب می کنند ، توضیح داد. در مرحله اولیه IPL 2020 ، تیم ها قادر به تعقیب اهداف نبودند ، اما اخیراً روند تغییر کرده است و صرف نظر از شرایط و ابعاد زمین ، همه طرفها در حال تعقیب هستند. تندولکار در تلاش برای توضیح دلیل آن توضیح داد که این امر به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی در امارات متحده عربی است.

اخبار

“وقتی مسابقات شروع شد ، درجه حرارت زمین در نوبت دوم پایین می آمد. اگر متوجه شده باشید ، تیم هایی که در مرحله اول مسابقات به ویژه در دبی و ابوظبی در حال تعقیب بودند موفق نبودند ، آنها بازی ها را از دست می دادند و ناگهان در 7 مسابقه آخر -8 روز یا بیشتر ، تیم ها در هر مکانی که بازی می کنند به طور مداوم تعقیب می کنند. “

“این به این دلیل است که خورشید زودتر غروب می کند و به همین دلیل است که وقتی شما ابتدا بولینگ می کنید ، کمک به کولبرانی است که در نیمه اول مسابقات وجود نداشت.

وی افزود: “این دلیلی است که تیمهایی که در ابتدا می جنگیدند قادر به ضربه زدن به توپ بودند. اکنون این اتفاق نمی افتد زیرا برخی از سطح حرکت می کند ، که به دلیل خوب و خنک بودن دما است.”

استاد Blaster در توضیح بیشتر گفت: “در نوبت دوم ، توپ در حال حاشیه شدن است. هنگامی که توپ خیس است ، روی آن لغزش می شود ، فقط باید برای چهار اوور اول ببینید ، وقتی توپ صاف می شود ، آسان می شود “

در مسابقات IPL 2020 ، سرخپوستان بمبئی ، پایتخت های دهلی ، رویال چلنجر بنگلور و SunRisers حیدرآباد به پلی آف راه یافتند.

سرخپوستان بمبئی روز پنجشنبه به مصاف پایتخت های دهلی می روند و برنده مسابقه مستقیماً به فینال راه می یابد.

تبلیغ شده

از سوی دیگر ، RCB در روز جمعه ، 6 نوامبر در ورزشگاه شیخ زاید در ابوظبی در مسابقه حذفی SRH را تجربه می کند.

برنده آن مسابقه برای صعود به فینال مسابقات به مصاف بازنده مسابقه هندی های بمبئی و پایتخت های دهلی خواهد رفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله