لیگ برتر هند 2020: روهیت شارما سلام بازیکنان “” درخشش محض “را دلیل موفقیت هند بمبئی


روهیت شارما ، کاپیتان سرخپوستان بمبئی گفت که دلیل موفقیت تیمش در این فصل لیگ برتر هند (سخت افزار) سخت کوشی بازیکنان و درخشش بسیار خوبی است که در طول مسابقات از خود نشان دادند. بمبئی در فینال این مسابقات در تاریخ 10 نوامبر به مصاف پایتخت های دهلی (DC) می رود زیرا آنها به دنبال کسب پنجمین عنوان IPL خود هستند.

اخبار

روهیت ، در جریان کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در روز دوشنبه ، از او س askedال شد که اگر کاپیتان تیم مقابل و رو در روی سرخپوستان بمبئی بود ، چگونه کار را ادامه می داد.

“اولاً ، این هرگز اتفاق نخواهد افتاد. من هرگز قرار نیست در اردوی تیم مخالف بروم و تیم دیگر را مقابل سرخپوستان بمبئی کاپیتان کنم. اما با نگاهی به تیم ، قدرت و تعادل این تیم ، نمی توانم به چیزی اشاره کنم ، “روهیت گفت.

“و این موشک نیست ، ما برای این تعادل واقعاً سخت کار کرده ایم. اعتبار زیادی به مدیریت تیم بومی بمبئی (و) پیشاهنگی رسیده است. آنها با همه این بچه ها کار بزرگی انجام داده اند ، راحت باشید و از آن حمایت کنید.

“در غیر این صورت چنین تیمی امکان پذیر نیست ، ممکن است تیمی مانند آن باشد. ما هر روز دیده ایم که چگونه این بازی تغییر می کند و هر بازیکن باید با آن و همچنین نحوه بازی تغییر کند.

“من فکر می کنم بازیکنان خیلی خوب با این شرایط سازگار شده اند ، به همین دلیل است که ما در این موقعیت ایستاده ایم که خیلی بیشتر از تیم های دیگر صعود کرده ایم. خوب بود که ببینیم در مسابقات چگونه بازی کردیم. این درخشش محض هر فرد بود ، در مراحل مختلف ، “اضافه کرد.

در این فصل از IPL ، MI سه بار DC بازی کرد و در تمام مسابقات پیروز شد. روهیت علی رغم اینکه اعتراف کرد تیمش یک مزیت روانی دارد ، تأکید کرد که “هر بازی یک بازی جدید است”.

تبلیغ شده

“یک مزیت روانشناختی کمی وجود خواهد داشت. بله. اما آنچه که ما با IPL دیده ایم این است که هر روز یک روز تازه است و هر بازی یک بازی جدید است. بنابراین ، شما نمی توانید خیلی درباره آنچه در گذشته اتفاق افتاده فکر کنید. مطمئناً می توانید از گذشته اطمینان داشته باشید اما نمی توانید روی آن تأکید کنید. “

فینال مسابقات IPL روز سه شنبه در ورزشگاه بین المللی دبی برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله