لیگ برتر هند 2020: خودخواهی حماسی پایتخت های دهلی با استفاده از توییت دونالد ترامپ

IPL 2020: دهلیان پایتخت Epic Self-Troll بعد از 20 برای 4 نفر با استفاده از دونالد ترامپ

IPL 2020: پایتخت های دهلی در پیگیری 201 خود در برابر سرخپوستان بمبئی به 20 برای 4 کاهش یافت.© BCCI / IPL


پایتخت های دهلی هنگام نوشتن توییتر “توقف تعداد!” از توییتر ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، توئیتی را به یک خنده دار تبدیل کرد. با “من به مردی که ستون ویکت ها را به روز می کنم” در حالی که دهلی در تعقیب 201 مسابقه خود در مقدماتی 1 مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2020 برابر سرخپوستان بمبئی به 0 برای 3 و سپس 20 برای 4 سقوط کرد. بمبئی توسط 14 هاردیک پاندیای 37 توپ خارج از حریف و ایشان کیزان 55 شکست 30 بر 200 برای 5 در 20 بازی خود بود. پس از آن ، ترنت بولت در اولین تعقیب و گریز Prithvi Shaw و Ajinkya Rahane را اخراج کرد ، قبل از اینکه جاسپریت بومرا شیخار داوان را در بعدی پاک کند و در چهارم کاپیتان Shreyas Iyer را پاک کند.

اخبار

روز پنج شنبه روز دهلی در دبی نبود ، زیرا همه میله های بولینگ R Ashwin (29/3) برای دویدن رفتند حتی وقتی Suryakumar Yadav با ضرب 51 از 38 و Quinton de Kock در پاورپلی بازی را از بین برد و 40 توپ را از 25 توپ شکست.

پاندیا افرادی مانند کاگیسو رابادا ، آنریش نورتجه و دانیل سامس را به مدت شش نفر در یک سفر با پنج شش شش بدون چهار نفر گرفت.

کیشان در یک فاصله چهار چهار و شش شش ضربه ای دید که روهیت شارما و کیئرون پولارد ، دو نفر از باتجربه های بمبئی را دیدند که به دنبال اردک می روند.

تبلیغ شده

رابادا در چهار بازی خود بدون پیروزی از میدان خارج شد و 42 بار مورد اصابت قرار گرفت ، نورتجه در 4 بازی خود 50 امتیاز را بدست آورد و سامس را نیز با کسب 44 امتیاز در سهمیه کامل خود بدست آورد.

شروع ضعیف دهلی هنگامی بدتر شد که اییر (12) یک ضربه مستقیم به روهیت زد و ریشاب پنت (3) با یک ضربه بلند به سوریاکومار رفت تا آنها در هشتمین بار به 41 برسد.

مباحث ذکر شده در این مقاله