لیگ برتر هند 2020 ، مقدماتی 2 ، پایتخت های دهلی در مقابل SunRisers حیدرآباد: دیوید وارنر می گوید: “نگرش ما در این زمینه ما را ناامید کند”


دیوید وارنر ، کاپیتان SunRisers Hyderabad پس از باخت در مقابل مقدماتی دهلی در مقدماتی 2 و از دست دادن یک نقطه در فینال IPL 2020 ، گفت که علی رغم انجام کارهای خوب با خفاش و توپ ، تیم نتوانست رفتار درست را در این زمینه نشان دهد. کاگیسو ربادا چهار ویکت گرفت در حالی که مارکوس استوینیس سه ویکت را قلم زد زیرا پایتخت های دهلی در مجموع از 189 دوش دفاع کردند و یک پیروزی 17 راند ثبت کردند تا به فینال صعود کنند. این اولین بار است که دهلی به مصاف قله مسابقات می رود. آنها در فینال 10 نوامبر به مصاف هندی های بمبئی می روند.

اخبار

کین ویلیامسون و عبدالصمد به ترتیب 67 و 33 امتیاز گرفتند. این دو نفره با شدت بازی می کردند و بولرهای دهلی را در اطراف زمین چکش می زدند.

این زوج یک جایگاه سریع 57 دونده ای برای ویکت پنجم اضافه کردند و قبل از اعزام به غرفه مبارزه سختی را انجام دادند. در پایان ، دهلی SRH را در 20 گرایش خود به 8/172 محدود کرد.

وارنر به پخش کننده میزبان گفت: “اول و مهمترین ، هیچ کس در آغاز فرصتی به ما نداد. همه در مورد سه بزرگ صحبت کردند: بمبئی ، دی سی و RCB. بنابراین من واقعاً به مبارزات انتخاباتی خود افتخار می کنم.” ورزش های ستاره ای بعد از مسابقه

“ناتاراجان ، رشید (خان) ، مانیش پاندی امتیازات مثبت بوده اند. نیمه نهایی مسابقات این است که چگونه ما دوست داریم کریکت خود را بازی کنیم.

“اگر مداوم بازی را از بین ببرید و موقعیت ها را از دست بدهید ، نمی توانید برنده شوید. من فکر می کنم با توپ و خفاش بعد از کار بد بهتر شدیم اما نگرش ما در این زمینه ما را ناامید کرد.

وی افزود: “بله ، آسیب دیدگی هایی نیز وجود داشت اما شما باید با آنچه به دست آورده اید کار کنید. من افتخار می کنم که امروز به جایی که ما هستیم برسیم زیرا هیچ کس فرصتی به ما نداد.”

پیش از این ، شیخار ضوان و شیمرون هتمایر به ترتیب 78 و 42 بازی کردند زیرا پایتخت های دهلی در مجموع 20 اوره اختصاصی 3/189 را ثبت کردند.

در چهار بازی نهایی ، پایتخت های دهلی توانستند 44 بار دیگر به مجموع امتیازات خود اضافه کنند و در نتیجه ، تیم امتیاز 189 را ثبت کند.

تبلیغ شده

برای دهلی ، شیخار داوان بهترین گلزن بود زیرا 78 دوی بازی را انجام داد در حالی که هتمیر در 42 شکست ناپذیر ماند.

برای SRH ، جیسون هولدر ، سندیپ شارما و رشید خان هرکدام یک ویکت گرفتند.

مباحث ذکر شده در این مقاله