لیگ برتر هند 2020 ، مقدماتی 2 ، پایتخت های دهلی و مقابل SunRisers حیدرآباد: همه جانبه مارکوس استوئنیس ، بی رحمانه کاگیسو رابادا DC را به مرحله نهایی می رسانند


یک نمایش همه جانبه توسط مارکوس استوینیس و یک پیروزی بیرحمانه سه ویکت توسط کاگیسو ربادا نشان داد که بازی های کلیدی در پیروزی تأکید برانگیز 17 دور برای پایتخت های دهلی برابر SunRisers Hyderabad در مقدماتی 2 لیگ برتر هند 2020 ، به عنوان دهلی است IPL را برای اولین بار در تاریخ نهایی کرد. سرعت 38 و 27 سریع استوینیس پس از ارتقا to افتتاحیه برای باز کردن حریفان و کلیدهای اصلی کین ویلیامسون (67) ، مانیش پاندی (21) و پریام گارگ (17) در دفاع 189 دوش دهلی ، توسط کاگیسو رابادا که از پایین SRH عبور می کرد تکمیل شد. نظم میانی در قبل از آخرین به عنوان SRH به 172 برای 8 محدود شد.

اخبار

SRH در یک بازی کاملاً اره و اراده شده از طریق 40 گرایش ، در اوایل تعقیب 190 دوی خود دچار مشکل شد وقتی کاپیتان دیوید وارنر (2) توسط ربادا در گل دوم گل شد.

Garg و Pandey در شش بازی اول ضد حمله کردند اما Stoinis هر دو آنها را با یک برتری اخراج کرد – پنجمین بازی – تا دهلی را به بازی برگرداند.

اوضاع برای SRH در 44 برای 3 پس از 5 بازی دشوار به نظر می رسید اما ویلیامسون و جیسون هولدر (11) ، قهرمانان پیروزی SRH برابر Royal Challengers Bangalore در Eliminator ، در کنار هم قرار گرفتند تا 46 در 6.4 overs را اضافه کنند تا تیم خود را در شکار نگه دارند.

هولدر در نزدیکی Axar Patel به Praveen Dubey رفت اما عبد الصمد حتی در صورت سقوط ویلیامسون به Stoinis ، که توسط Rabada در اعماق گرفتار شد ، با سرعت 4 بر 2 و با دو ضربه شش بر یک به 33 رسید و SRH را به دست آورد تا 42 امتیاز را از سه بازی گذشته کسب کند.

راشد خان در هجدهم هجدهم با ضربه چهار و شش به آر آشوین برخورد کرد ، قبل از اینکه صمد در اولین توپ نوزدهم ، ربادا را برای شش دیگر شکست دهد تا معادله را از 23 به 10 کاهش دهد.

با این حال ، این پایان آتش بازی برای SRH بود ، زیرا Rabada دوباره سرنگون شد تا صمد و رشید را پس از زایمان های پی در پی اخراج کند ، قبل از این که Shreevats Goswami را روی توپ پنجم از همه بگیرد اما همه را تعقیب کند.

پیش از این ، Stoinis خوشحال شد پس از اینکه هولدر او را از Sandeep Sharma در 3 پایین انداخت ، با ضربه چهار ساندپی درست چهار بار قبل از اینکه در سومین مرحله سقوط کند ، قبل از اینکه هولدر بازی بولینگ خود را پرداخت کند ، و باولر West Indies را برای 18 دوش در یک ضربه قرار داد – چهارم مسابقه

با این حال ، ستاره با خفاش برای دهلی پسر شیخار داوان ، زادگاهش بود که وقتی تیمش بیشترین نیاز را داشت ، با 78 ضربه از 50 توپ با 6 چهار دست و 2 شش شکل به نوعی بازیافت.

شیمرون هتمایر ، که برای این مسابقه به تیم XI آورده شد ، کار خود را با 42 گل خارج کرد که فقط 22 توپ را با 4 چهار ضرب و شش گل خارج کرد و دهلی 189 را برای 3 دریافت کرد.

Sandeep ، Holder و Rashid برای SRH هر یک ویکت گرفتند در حالی که Rabada انتخاب توپ بولینگ های دهلی با رقم 4 برای 29 از چهار بازیگر بود.

تبلیغ شده

مرد مسابقه ، مارکوس استوینیس 3 امتیاز برای 26 برد در حالی که آکسار پاتل برای کسب یک امتیاز از 33 بازی از 4 بازی خود را گرفت.

دهلی اکنون در فینال 10 دسامبر در دبی به مصاف سرخپوستان بمبئی می رود ، تیمی که آنها در مرحله مقدماتی 1 شکست خوردند.

مباحث ذکر شده در این مقاله