لیگ برتر هند 2020 ، مقدماتی 1 ، سرخپوستان بمبئی و پایتخت های دهلی: روهیت شارما می گوید: “ترنت بولت باید برای فینال برگردد”

IPL 2020 ، MI در مقابل DC:

IPL 2020: ترنت بولت قبل از پیاده روی به دلیل درد کشاله ران ، دو بار 2 به 9 گرفت.© BCCI / IPL


روهیت شارما ، کاپیتان سرخپوستان بمبئی (MI) ، روهیت شارما ، پس از شکست تیمش در مقدماتی 1 لیگ ، تیم Pacer Trent Boult باید به فینال لیگ برتر هند بازگردد. بولت به دلیل کشیدگی کشاله ران در طی دوره دهلی دهلی از زمین خارج شده بود. بازیکن کیوی در این مسابقه فقط دو ورد به ثمر رساند و پرتوی شاو و آجینکیا رهانه را در اولین مسابقه از بازی اخراج کرد. روهیت در سخنرانی پس از بازی گفت: “من او (بولت) را ندیده ام. اما او به نظر خوب است. من فکر نمی کنم این یک مشکل بزرگ باشد. استراحت سه روزه و او باید به پارک برگردد.”

اخبار

وی افزود: “(جاسپریت) بومرا و بولت حالت خوبی داشته اند. آنها در تیم های مختلف بازی می كنند بنابراین برنامه های مختلفی دارند. ما به عنوان تیم برنامه های مختلفی داریم و بسیار عالی است كه ببینیم آنها آنها را اجرا می كنند.”

بومرا همچنین چهار ویکت مهم را در اختیار گرفت و به MI کمک کرد تا DC را با 57 دوش در استادیوم بین المللی دبی شکست دهد.

با این برد ، MI به فینال مسابقات راه یافت در حالی که دهلی به مصاف برنده مسابقه حذفی Royal Challengers Bangalore و SunRisers Hyderabad می رود.

پیش از این ، ایشان کیشان و هاردیک پاندیا به ترتیب 55 و 37 بازی کردند در حالی که MI در مجموع 20 اورور اختصاص داده شده خود در مجموع 200/5 ثبت کرد.

روهیت گفت: “حدس می زنم این بهترین عملکرد باشد. روشی که کاک و SKY پس از اینکه زود بیرون آمدم حرکت کردند ، دیدن خوب بود.”

“نتیجه ای عالی برای ما. ما هرگز هدفی در ذهن نداشتیم. ما تیم متفاوتی هستیم و متفاوت بازی می کنیم. ما فقط می خواستیم یک پاورپلی خوب داشته باشیم و سپس آن را از آنجا بگیریم.

“ما می دانستیم که در پایان قدرت شتاب گرفتن را داریم. ایشان کاملاً در فرم عالی بوده است ، بنابراین ما فقط می خواستیم که او بعد از وقت استراحت دوم واقعاً مثبت باشد.

تبلیغ شده

وی افزود: “ما این موضوع را به كرونال نیز گفتیم ، فقط مثبت خفاش دهید و بولینگ ها را تحت فشار قرار دهید. با چنین تیمی همه فن حریف ، می توانیم ترتیب بولینگ و بولینگ را تغییر دهیم.”

برای دهلی ، راویچندران آشوین با ارقام 3 برای 29 از چهار بازیگر خود بازگشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله