لیگ برتر هند 2020 ، مقدماتی 1 ، سرخپوستان بمبئی و پایتخت های دهلی: ایشان کیشان ، جاسپریت بومرا ستاره ها به عنوان طوفان بمبئی تا فینال


این کار با چهار شروع شد و با شش به پایان رسید – نوبت دهی هندی های بمبئی در مقدماتی 1 لیگ برتر هند 2020 در مقابل پایتخت های دهلی با محدودیت هایی روبرو شد ، و این داستان روز آنها بود به عنوان نیم قرن از Suryakumar Yadav (51 در 38) ) و ایشان کیشان (55 از 30 دور نیست) و یک توپ 14 هجوم آور 37 که توسط هاردیک پاندیا به بیرون نرسیده بود ، آنها را به 200 برای 5 رساند. دهلی در پاسخ لکنت زبان خود را از 0 به 3 به 20 برای 4 لرزاند و در نهایت 143 برای 8 ، با شکست 57 ران. با این برد ، بمبئی در 10 نوامبر جایگاه خود را در فینال IPL 2020 رزرو کرد.

اخبار

نوبت های بمبئی با یک مرز آغاز شد – یک رانندگی مستقیم توسط کوینتون دی کاک به سمت پایین زمین – و با یک شوت از راه دور بیش از شش توسط کیشان به پایان رسید ، و در بین دو توپ تعداد بیشتری به عنوان Kagiso Rabada وجود داشت (0/42 از 4 بیش از حد) ، آنریش نورتجه (1/50) و دانیل سامس (44/0) در یک درگیری حساس لرزیدند.

با این وجود R Ashwin ویکت های کلیدی Rohit Sharma و Kieron Pollard را بدست آورد که هر دو به دنبال اردک رفته بودند و de Kock (41 از 25). او با ارقام 29/3 از چهار بازیگر در مورد اتفاق ناامیدکننده یکی از نقاط مثبت دهلی بود.

دی کاک پس از از دست دادن شریک افتتاحیه خود روهیت در مسابقه دوم ، به بازی بولینگ های دهلی مشغول شد.

او در اولین مسابقه به سه مرز رسید – دو تا از آنها مستقیم در زمین قرار گرفتند – توسط سام جمع شد تا لحظه شروع کار را تعیین کند.

هیچ احترامی حتی برای بالاترین بازیکن ویکت مسابقات نیز وجود نداشت تا این مسابقه ، رابادا ، که حتی وقتی یک دروازه بان محکم تحویل می داد ، برای یک مرز کشیده شد ، زیرا بمبئی Powerplay را با 63 برای 1 به پایان رساند.

اشوین درست بعد از Powerplay ضربه زد ، و باعث شد دروک به شریاس اییر ، کاپیتان دهلی باز شود ، زیرا دهلی موفق شد در نیمه راه کارها را عقب بکشد و بمبئی را برای 93 به 2 نگه دارد.

Suryakumar در انتهای دیگر حرکت کرد و پنجاه و پنج بازی خود را فقط با 36 توپ آورد. با این حال ، بلافاصله پس از آنکه دهلی 100 نفره خود را در 12 ام صعود افزایش داد ، او را در میدان عمیق میدان Nortje اخراج کردند.

اردک پولارد – که خیلی دور در اشووین گرفتار شده بود – به دهلی امیدوار بود که بمبئی را کنترل کند اما هاردیک با مرگ منفجر شد ، در نوزدهم نوزدهم به Rabada برای شش ثانیه متوالی ضربه زد و سپس در بازی نهایی Nortje برای دو دیگر.

بمبئی جمع آوری 55 اجرا در سه سه بازی آخر برای لمس 200 در آخرین توپ از زمان.

دهلی شروع بدبختانه ای داشت زیرا سه نفر برتر آنها اردک گرفتند و دوباره در کلبه داخل سه بازی اول تعقیب و گریز بودند.

ترنت بولت باعث شد Prithvi Shaw (0) در اولین سقوط عقب بیفتد و قبل از اینکه آژینکیا رهانه (0) lbw را با یک ضربه محکم و ناگهانی به همان اندازه به دام بیندازد.

بومرا شیخار داوان (0) را با یك كارد تعظیم كرد تا دهلی را لرزاند تا 0 برای 3 قبل از اینكه در چهارم برگردد تا اییر (12) را درگیر كند.

هنگامی که Rishabh Pant (3) با فاصله زیاد از Krunal Pandya به Suryakumar رفت ، به نظر می رسید بازی به زودی انجام خواهد شد.

با این حال ، مارکوس استوینیس (65 ​​در 46) آکسار پاتل (42 در 33) تلاش کرد دهلی را به نوعی برابری در مسابقه ایجاد کند. آنها 71 مسابقه برای ویکت ششم اضافه کردند تا دهلی را به 112 برساند تا 5 در 15 اوور ، که به 89 اجرا در پنج اوور گذشته احتیاج دارد.

بومراه استوینیس را روی اولین توپ شانزدهم خم کرد تا احتمال بازگشت دهلی را در جوانه بزند.

تبلیغ شده

بومرا در چهار بازی 4 بر 14 به پایان رسید در حالی که بولت 2 بر 9 در 2 برد.

دهلی اکنون یکشنبه در مسابقه انتخابی 2 در ابوظبی به عنوان برنده مسابقه Eliminator جمعه بین SunRisers Hyderabad و Royal Challengers Bangalore بازی خواهد کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله