لیگ برتر هند: کرونال پاندیا نگاه جدید جاسپریت بومرا را به افسانه فوتبال مقایسه می کند

IPL 2020: Krunal Pandya مقایسه Jasprit Bumrahs نگاه جدید به افسانه فوتبال

جاسپریت بومرا با نشان دادن انگشت شست و لبخند گشاد ، خوشبختی خود را به دنبال ظاهر جدید نشان داد.© اینستاگرام


جاسپریت بومرا ، بازیکن سریع تندروی بمبئی هند (MI) ، قبل از مرحله حذفی لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، ظاهر جدیدی را انتخاب کرده است. در ابتدا این جوان 26 ساله در حالی که ریش داشت و صورت او از نارضایتی صورت داشت ، دیده شد. در این مرحله ، بومرا قبل از نشان دادن ظاهر جدید خود ، جایی که دیده می شود در حال ورزش یک بز بز و سبیل است ، دوربین را با دست خود پوشاند. پیسر با علامت انگشت شست و لبخندی گشاد خوشحالی خود را نشان داد. کرونال پاندیا نگاه جدید بومرا را با زلاتان ابراهیموویچ فوق ستاره سوئدی مقایسه کرد که بازیکن توپچی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. “واو زلاتان با نگاه جدیدش به ناک اوت @ jaspritb1” ، در کامنت او آمده است.

اخبار

بومرا از نقل قول کتاب ابراهیموویچ برای شرح تصویری که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده استفاده کرده است.

“من همیشه می خواهم بهتر شوم. اگر هرگز راضی نبودن مشکلی است ، پس من آن را دارم.” – زلاتان ابراهیموویچ ، “همراه با یک شکلک شیر ، در شرح نوشت.

ابراهیموویچ در حال حاضر به عنوان نماینده باشگاه میلان در سری 39 ، در سن 39 سالگی است. مهاجم همچنان ثابت کرد که سن در موارد مختلف فقط یک عدد است. آخرین مورد ، ضربه عالی دوچرخه سواری او در پیروزی 2-1 میلان مقابل اودینزه در لیگ ایتالیا بوده است.

تبلیغ شده

بومرا خودش در IPL 2020 چشمگیر بوده است ، و در فواصل منظم ویکت را حساب می کند. این بازیکن 26 ساله در حال حاضر دومین بازیکن برتر ویکت در این دوره است که 23 ویکت را در 13 مسابقه به خود اختصاص داده است. اخراجی ها با نرخ اعتصاب 13.56 و نرخ اقتصادی 6.96 ثبت شده است.

بومرا فرصتی برای پیشی گرفتن از سرعت گیر آفریقای جنوبی کاگیسو ربادا ، که روز پنجشنبه لیست لیست بازیکنان ویکتوری را بر عهده دارد ، خواهد داشت. MI در مقدماتی 1 دوره در حال برگزاری با پایتخت های دهلی (DC) روبرو می شود ، با عملکرد خوب شانس پیس هندی را برای عبور از 25 عدد Rabada افزایش می دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله