لیگ برتر هند: ویرات کوهلی ، AB De Villiers بازنشستگی را به هم تیمی سابق RCB ، شین واتسون تبریک می گویند

IPL 2020: ویرات کهلی ، AB de Villiers بازنشستگی را به هم تیمی سابق خود ، شین واتسون تبریک می گویند

IPL 2020: شین واتسون در امارات متحده عربی شوت CSK را بازی می کند© BCCI / IPL


کاپیتان هند و سلطان سلطان بنگلور (RCB) ویرات کوهلی برای بازنشستگی به شین واتسون ، هم تیمی سابق خود تبریک گفت. AB de Villiers همچنین یک پیام خداحافظی برای دو بار قهرمان جام جهانی ارسال کرد. بازیکن سابق کریکت استرالیا پس از حذف Chennai Super Kings (CSK) از لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، خداحافظی کرد و به همه اشکال کریکت خداحافظی کرد. کوهلی استوری را با انتشار تصویری از آن دو در اینستاگرام منتشر کرد. او همچنین نوشت: “آفرین بر روی یک واتوی شگفت انگیز شغلی. شما یک کریکت عالی هستید اما یک انسان حتی بهتر هستید. خوشحالم که به دلیل بازی با یکدیگر بهتر یکدیگر را شناختیم. بهترین آرزوها برای شما خانواده زیبای شما نیز. شما می توانید به همسفر خود بسیار افتخار کنید. می بینید. به سلامتی. “

اخبار
j1lki8fo

ویرات کهلی و شین واتسون هم تیمی های سابق RCB بودند
اعتبار عکس: اینستاگرام

در همین حال ، De Villiers همچنین نوشت: “یک افسانه بازی و یک فرد خارق العاده! با تشکر از همه خاطرات و ارزشی که به بازی @ srwatson33 اضافه کردید. بازی پیش می رود اما شما را از دست می دهد.”

mk8nrs3

AB de Villiers از شین واتسون برای خاطراتش تشکر کرد
اعتبار عکس: اینستاگرام

واتسون آخرین بار در IPL 2020 بازی کرد که CSK با 12 امتیاز از 14 مسابقه هفتم شد. آنها در سه مسابقه اخیر خود یک دوش بدون شکست را به هم دوختند. واتسون از 11 مسابقه 299 دوش با نرخ اعتصاب 121.05 به ثمر رساند.

به غیر از CSK و RCB ، واتسون همچنین نماینده راجستان راجستان (RR) در IPL بوده است.

این 39 ساله در سال 2016 از کریکت بین المللی بازنشسته شده بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله